Creative writing

o nouȧ zi, o nouȧ revelație

IMG_1891

La un moment dat, am decis sȧ scriu… ce imi trece prin prin cap – sȧ las totul sȧ scape afarȧ. Ce urât sunȧ – mai bine spun cȧ mȧ eliberez. Tu, cititorule, oricine ai fi, nu ai nici un rol aici. Si nicio vinȧ.  M-am întors acasȧ dintr-o vacanțȧ foarte frumoasȧ în casa mea nouȧ din parc şi mȧ uit în jur impresioanatȧ şi fascinatȧ de tot ce mi se întâmplȧ. Am de despachetat şi de început o viațȧ nouȧ. Am realizat cȧ <vocea> criticȧ din capul meu a dispȧrut şi au apȧrut gânduri, înca zburdalnice, dar bune.

2 thoughts on “o nouȧ zi, o nouȧ revelație

Let me know what you think!

