Camino de Santiago / Insight / Travel

Every day is a fresh beginning

Azi este ziua mea. Azi de ziua mea imi doresc de la voi sa va fie bine. Si imi doresc de la voi sa va doriti si voi sa va fie bine.
Azi de ziua mea, ma bucur ca imbatranesc pentru ca anul care s-a terminat a fost plin cu trairi si impliniri.
Am reusit sa finalizez al doilea proiect de suflet pe anul asta. ( Cum care e primul? Fix blogul. ) Am terminat Camino de Santiago, am mers aproape 600 de km pe jos.

Am constatat/invatat urmatoarele:
1. Pot sa ma inteleg cu oricine care vorbeste enleza, franceza, germana, italiana sau spaniola. In afara de asiatici nu au existat bariere de comunicare chiar daca am cunoscut oameni din foarte multe tari.
2. In cazuri de forta majora poti sa porti sandale cu sosete. Sper totusi sa nu se mai ajunga la asta.
3. Ploaia sau frigul sunt avantaje si nu dezavantaje.
4. Oricat de multa durere iti provoaca muschii, oasele sau bataturile cumva gasesti forta de a te trezi a doua zi la prima ora si de a merge peste 20 de km pe jos.
5. E recomandat sa mergi cu gura inchisa. Sau cantand.
6. Oamenii sunt extrem de draguti si de saritori cand trec prin aceleasi ‘dureri’.
7. Pot foarte bine sa spal haine de mana desi sper sa nu o mai fac prea curand.
8. La orice varsta se poate dormi in paturi suprapuse.

Acum simt: Recunostiinta, Iubire, Multumire, Entuziasm, Fericire, Implinire, Curiozitate.

Deci eu zic ca a meritat efortul.

Mi-am petrecut ziua intr-o relaxare continua, am inceput-o vazand rasaritul, am facut plaja, m-am plimbat pe plaja, m-am plimbat cu picioarele in apa, am cules scoici.
Si m-am intors cu zambetul pe buze si cu mainile pline de scoici.

Dupa masa de pranz am avut parte de o surpriza. Mama pusese lumanari intr-o prajitura si mi-a facut poza sufland in ele ca la doi ani. Si toti ceilalti din incapere mi-au cantat varianta de la multi ani fiecare in limba lor adica engleza, spaniola, intaliana si daneza. Foarte interesant.
M-am odihnit si am lenevit toata dupamasa si pe urma am iesit la plimbare sa imi caut inspiratia. Si am gasit-o. Si o voi tine cu mine de acum inainte.
Si chiar daca toata lumea care a auzit povestea mea m-a sfatuit sa plec pentru ca am toata lumea pentru mine eu ma voi intoarce acasa la cei dragi.

La intrebarea cum a fost voi raspunde zilele urmatoare povestiind amanuntit cum s-a desfasurat fiecare zi in parte. Voi povesti din notite, din amintiri si din poze. Si abia astept sa imi reamintesc.

20130630-234434.jpg

4 thoughts on “Every day is a fresh beginning

  1. Am lipsit la aniversare dar timpul este relativ si imi permite sa iti urez si io: Multi ani!
    Din invatzaturile tale rezulta ca nu ne putem intzelege Nu cunosc limbile enumerate si incep sa ma simt asiatic

Let me know what you think!

