Creative writing

Tactil – colecție de mici cȧlȧtorii conştiente

b
Plec din sala plinȧ de oameni care vor sa invețe împreunȧ. Sentiment plȧcut şi inspirație.
Plouȧ şi mi-e sete, prea uscat. Senzația care mȧ teleghideazȧ cȧtre apȧ. Merg cu maşina aparent fȧrȧ țintȧ dar totuşi trebuie sȧ ajung la cineva. E greu într-o lume în care existȧ sens unic. Opresc şi picȧturile de ploaie îmi ating fața şi în loc sȧ mȧ deranjeze îmi amintesc de un fior venit din atingerea a douȧ mâini.
Mȧ rȧtȧcesc. Nu îmi plac strȧzile cu sens unic, m-am hotȧrât. Revelație. Mi-a plȧcut sȧ ies din zona de confort. Mi-a plȧcut. Şi dupȧ ce mi-am muşcat buza.
Vizitȧ cu pisicȧ pufoasȧ.
Scriu un bilețel. Îmi alunecȧ degetul pe stilou.
Plimb o lumânare, aprinsȧ. Ceara îmi îmbracȧ brusc degetele. Şi arde!
Plec în lumea viselor, fericitȧ, îmbrȧțişatȧ de o cȧmaşȧ de mȧtase.

(tema pentru cursul de scris – martie 2013)

Let me know what you think!

