Camino de Santiago / Insight / Travel

Ziua 5 – un altfel de Camino de Santiago

Ziua 5
9.06.2013 duminica

“Family – we may not have it all together, but together we have it all. “ Familia – poate nu o avem toata, tot timpul impreuna, dar impreuna avem totul. Incep sa imi dau seama cat de importanta este familia pentru unii din noi. Eu zic ca pentru toti, dar mai bine sa vorbesc in numele meu. In caz ca nu am fost suficient de clara pana acum cu acest fapt, plimbarea mea pe camino de desfasoara cu mama mea. Noi nu prea am petrecut foarte mult timp impreuna in ultimul timp. Desi ne intelegem prin priviri, ne prinde bine sa impartim niste experiente. Ca aceasta cu umblatul prin ploaie aratand asa:

20130813-231937.jpg

Aceasta duminica o petrecem amandoua la Nanclares de la Oca. Nu, aceasta localitate nu este pe traseul standard. Asa cum am zis la finalul zilei 4, am evadat din refugiu. Si asta inseamna ca am evadat si de pe camino pentru ca ales sa vizitam rudele pentru o zi. Adica aceasta duminica este in familie. Imi vine in minte inca un citat dar nu mai stiu al cui e. Spunea cam asa ceva: “Daca te crezi iluminat, du-te sa petreci timp cu familia ta.” Eh, la mine este exact invers. Am petrecut o zi cu niste oameni care m-au facut sa ma simt mai iluminata si mai luminoasa. Poate si din cauza ca m-am jucat cu trei copii, cu trei baieti unul mai frumos si mai vesel decat celalalt. Acesti oameni sunt verisorul mamei mele cu sotia si cei trei copii care locuiesc in Spania de cativa ani. Si eu din pacate, ii vad foarte rar in ultimul timp. Cand eram copil, verisorul mamei era de fapt verisorul meu. El este cu sapte ani mai mare decat mine, prin urmare in copilarie am fost parteneri de joaca, atunci cand petreceam verile la tara, la Maramures. Si imi este foarte drag.

20130813-232010.jpg

20130813-231953.jpg20130813-231946.jpg

Dupamasa, ne luam ramas bun, ne promitem ca ne vom revedea mai des si profitam de bunavointa varului care ne transporta la Navarrette. Pentru a ne continua “drumul”. Ne cazam la un albergue privat “El cantaro”, foarte cochet si intim. Aici mai sunt doar trei pelerini,  Jean-marie si Gizelle, un cuplu de canadieni foarte simpatici, de la care primim cate un pahar de vin. Mai e Dirk, neamtul cu noi la masa, el bea, evident, o bere 🙂 In dormitor mai erau inca patru persoane si careva din aceasta gasca sforaie toata noaptea.

Let me know what you think!

