Camino de Santiago / Insight / Travel

Ziua 10 – Fetita cu nu in brate cu forte proaspete pe Camino de Santiago

Ziua 10 – Fetita cu nu in brate cu forte proaspete pe Camino de Santiago
14.06.2013 vineri
Burgos – Hontanas 31.5 km

20130827-200244.jpg

Merg toata dimineata pe ceata. Dupa cativa kilometri iese soarele si se instaleaza canicula. Numai buna de mers 30 km. Gasesc primul loc in care pot sa personalizez un sandwich adica sa il fac fara carne la Tarjados. Sau abia dupa 10 zile sunt in stare sa zic in spaniola ca trebuie sa fie fara carne. Oricum ar fi ma declar multumita.
20130827-200254.jpg
20130827-200304.jpg

La Hornillos del Camino ma opresc si beau un ceai. Vin unii calare pe cai, se opresc si ei la fantana sa adape caii. Ce interesant. E aici si italianul dragut care imi face cu mana cand trec pe langa el. Ma reintalnesc cu Nicole care e cu Roma, una din cele doua austriece mai in varsta. Spre surprinderea mea, le depasesc si nu ma mai prind din urma.
20130827-200314.jpg
20130827-200328.jpg

Ma joc cu fluturasii. Sau mai bine zis ma chinui sa ii prind in poze. Sunt prea rapizi. Astept cu nerabdare sa ajung in Arroyo pentru ca am nevoie de o toaleta si pe drum nu pot sa merg in tufis pentru ca este foooarte multa lume.
20130827-200337.jpg
20130827-200344.jpg

Spre placuta mea surpriza ajung direct in Hontanas. A aparut frumos intr-o vale. Eu credeam ca mai trebuie sa trec prin inca un sat si pe urma ajung aici. Deci in loc sa caut toaleta am cautat direct albergue. Italianii sunt aici, multi asiatici, portughezi sau brazilieni si muulti americani.

Imi fac dus si ma asez la terasa sa mananc si sa beau un ceai si sa vad cine mai apare. Si el apare 🙂 si pleaca la cina 🙂

Let me know what you think!

