Travel

nou? inceput? nou inceput?

20131008-171856.jpgAsa arata bagajul in care au incaput toate lucrurile mele. Cred ca se putea si mai bine. Din fericire mi-am dat seama cat de putin conteaza lucrurile materiale.

Ma uit la Sena si simt cum se scrie cartea vietii mele. Nu scriu eu, se scrie pur si simplu.

Sunt a 3 oara in Paris. Il vad cu alti ochi, acum ca au trecut 10 ani de la ultima vizita. Cladirile sunt mult mai frumoase decat mi le aminteam. Totul arata original.

20131008-171850.jpg

In gara incep sa observ frantuzoaicele, da, chiar au je ne sais quoi 🙂
Ma urc in tgv, mai am 3 ore pana la destinatia finala, Bordeaux. In continuare, studiez si observ frantuzoaicele. Ma trezesc vorbiind cu ele si se pare ca sunt dispuse sa dea lectii. Chiar prea dispuse . Amuzant cand mi se tine o teorie la care eu nu prea inteleg ce mi se spune si zambesc.

Apare Luc, gazda mea, imbrcat foarte de vara si imi dau seama ca e mai cald aici ca in Bucuresti.

Prima oprire la supermarket. Sunt impresionata de raionul bogat de fructe si legume. Si de Luc care ma duce la raionul bio si umple cosul de acolo. Imi spune si ca isi face propriul iaurt.

Ajungem acasa. Chiar am o camera frumoasa si cu terasa asa cum mi s-a promis. Si e la etaj. Tot timpul mi-am dorit sa locuiesc intr-o casa, la etaj. Si am si terasa, foarte frumoasa.

In spatele casei este si o gradina in care creste verdeturi, rosii, ardei, dovlecei, lamai si masline.

Il luam pe Clement de la scoala, il vazusem in fotografii, e un baietel vorbaret, cu ochi foarte albastrii. Jobul meu este sa il iau pe Clement de la scoala si sa am grija de el cand e tatal lui plecat.
Mancam melci si legume si branza si iaurt de casa. Bem ceva din struguri foarte dulce si bun care nu e vin. Este aceeasi bautura care am cumparat-o din greseala si din Grecia pentru ca vedeam struguri desenati pe eticheta dar nu puteam sa citim eticheta. Aici se numeste Vieux Pineau de Charentes si este o combinatie intre coniac si suc de struguri. Foarte bun.

Examenul de astazi. Trebuie sa il imbrac in pijamale pe Clement. Ma lasa. Pot. Ma descurc 🙂 El este foarte cuminte si se culca la ora 20:00 dupa ce joaca o partida de sah cu tatal lui. Trebuie sa invat sa joc sah!
Imi inchei seara pe un fotoliu cu pisica in brate…
15 thoughts on “nou? inceput? nou inceput?

  1. Deci in primele ore in Franta primeai deja lectii… Nu e singurul lucru care imi pare foarte cunoscut din povestea ta! 🙂 Parca recunosc si ceva personaje. 🙂 Dit-lui bonjour de ma part!

  2. Pingback: La mulți ani, Românie! | My life as Ioana

Let me know what you think!

