Creative writing / Travel

fetita cu nu in brate spune da unui baietel de cinci ani

20131010-190244.jpg
Cum o fi sa ai meseria de hranitor de lebede?

O pasare cu picioare incredibil de mari si de verzi zboara si se aseaza in fata mea. Stam amandoua si ne privim reciproc una pe cealalta pentru cateva secunda. Ma opresc langa lac si o gasca povesteste cu mine. Sau tine un monolog.
20131010-190254.jpg

Ies din parc pe alta straduta, unde m-a furat peisajul alcatuit din niste vile frumoase cu vedere la parc. Vad si un gagiu misto alergand. Bun. Acum nu imi ramane decat sa gasesc drumul spre casa.
20131010-190237.jpg

Mergem dupa Clement la scoala. Gata, deja stiu unde e scoala si am retinut si unde trebuie sa semnez cand il iau.
Ne intalnim cu o vecina care se mira ca nu ma pup cu ea 🙂 Am inteles intr-un final ca francezii se pupa! Mult. Mi s-a explicat ca asa procedeaza ei cand se intalnesc dar si cand cunosc o persoana noua.

Fetita cu nu in brate trebuie sa ii faca baie lui Clement. Pare usor. Ei bine… Este. Aparent, el se joaca si se distreaza ca si cum ar vedea apa pentru prima data dar la un moment dat se plictiseste si chiar se spala singur. Oarecum. Baia este plina de apa dar in mod ciudat eu raman uscata.

Vine o vecina in vizita asa ca am ocazia sa ma conversez si sa admir o adevarata doamna frantuzoaica. Ma bucur mult pentru ca se pare ca ele ma fascineaza mai mult decat ei.

Mancam supa de dovlecei din gradina cu branza si felul doi un fel de omleta cu multe multe legume. De fapt e ca un ghiveci cu putin ou. Gustos.

Azi am invatat ca lucrurile care nu le poti schimba, mai bine le accepti si le indragesti asa cum sunt 🙂

11 thoughts on “fetita cu nu in brate spune da unui baietel de cinci ani

Let me know what you think!

