Insight

Limite?

20131015-184023.jpg
Ies la alergat. Ce norocoasa sunt! Am parcul la doua minute departare de casa si e plin de poteci pe care pot sa alerg pe pamant in loc de asfalt.
20131015-184004.jpg
Ma intorc si fac cateva asane (posturi de yoga), cred ca mi-am format un nou obicei si sunt mandra de mine. De fapt era un obicei vechi pe care l-am reluat acum.

Il iau pe Clement de la scoala si vine la mine in camera. Vede laptopul deschis si o imagine cu o gagica facand cobra in pantaloni scurti si maieu. Imi zice sa fac si eu ca tipa aceea, dar sa imi pun pantaloni scurti si sa ma descalt (eram incaltata de la alergat). Ii spun ca execut daca face si el cu mine. Si face. oare este o coincidenta ca acest copil de cinci ani extrem de dragut imi cere sa practicam o postura de deschidere a inimii (heart opener)?
cobra Image credits: Pinterest.com

Ma invata sa joc sah. Am mai avut o tentativa de a invata acest joc de la un partener de joaca. Eram de varsta lui Clement.

Luam cina impreuna. Suntem amandoi obositi dar ne intelegem muuult mai bine acum. Nu stiu cum si de unde dar ma intreaba si de viata mea amoroasa. Il pun la curent, evident, doar e prietenul meu cel mai apropiat. Apropiat la propriu 🙂

Asculta si executa resemnat tot ce ii spun. Noapte buna.

15 thoughts on “Limite?

  1. mi-e dor de o partida de sah… asa… de dragul jocului si nu al matului… sau patului…
    si de o plimbare in parc imi e dor… am parcul la 3 minute de casa… insa… acum, este prea frig pentru plimbare… brrrr…
    noapte buna…

  2. Tare plăcut și interesant trebuie să fie să cunoști un copil de 5 ani, dintr-o altă cultură, care să-ți devină prieten atât de apropiat. Copiii înțeleg întotdeauna ceea ce adulții nici măcar nu se sinchisesc uneori să încerce. Cât de tare îmi place replica asta din “Alice în Țara Minunilor”: “Uneori, înainte de micul dejun, încerc să cred şase lucruri imposibile.”. Copilărește, frumos și înțelept.

    • interesant este putin spus cu copilul de 5 ani. intr-o zi l-am intrebat de ce nu ma asculta. stii ce mi-a raspuns? pentru ca eu sunt romanca. eu i-am motivat ca ii vorbesc in franceza si ca ar trebui sa ne intelegem. nu 🙂

      e adorabil pustiul, oricum. ma sperie, ma ingrojeste si ma face sa imi doresc si eu unul

      ce replica faina. ar trebui sa o aplicam cu totii. inainte de micul dejun, de pranz si de cina. multam’ fain

Let me know what you think!

