Insight / Travel

Fetita cu nu in brate – prima sambata la Bordeaux

Dorm pana la 8. Ma trezesc fara alarma si constat ca noul meu program de somn incepand cu ora 10 seara imi prieste. Dimineata am timp de citit si de yoga, ce bine!
tumblr_ms13wgTXmE1s6ugjwo1_500
Ziceam ca vreau sa imi fac prieteni? Patru bucati noi, bine ati venit in cercul meu. In seara aceasta suntem invitati la cina la fostii colegi de servici ai lui Luc. Ei locuiesc in afara orasului, intr-o casa foarte frumoasa. Este o casa dreptunghiulara, moderna cum ar spune tata. La parter nu sunt usi, decat la baie. Bucataria si livingul sunt delimitate de niste dulapuri mascate dupa niste placaje din lemn. Din ele iese si un semineu super modern. Peretele livingului dintre gradina este evident din sticla de sus pana jos. Toate materialele sunt simple, placute la vedere si foarte posibil sa fie materiale de constructii refolosite. Ma voi interesa.

Mai este un cuplu de musafiri, foarte draguti si amabili si ei. El este mulatru. Eu eram usor retinuta pana acum cand era vorba de persoanele de culoare, poate pentru ca ii asociam cu vanzatorii ambulanti usor agresivi dar din fericire am depasit si aceasta bariera limitativa.

Ma simt foarte bine in compania lor, toti fac eforturi ca sa ii inteleg dar apogeul este cand se desface vinul pentru ocazii speciale. Da, ocazia este ca imi ureaza mie bun venit. A trecut o saptamana, simt ca m-am acomodat si m-am integrat perfect. Facem planuri pentru un chef de 31 octombrie si un weekend la ski prin ianurie.

Azi am invatat un uvant nou care imi place: naturopath.
16oct

3 thoughts on “Fetita cu nu in brate – prima sambata la Bordeaux

Let me know what you think!

