Insight / Travel

Si prima duminica. Fetita cu nu in brate la cules de castane si urzici

Mergem din nou in vizita. Imi place ca avem si activitate sociala. Ajungem, dupa jumatate de ora, in afara orasului, la o familie care locuieste intr-o casa cu o curte maaaaare. Suntem intampinati regeste, cu cate un pahar de vin. Este cel mai bun vin alb pe care l-am baut vreodata. Acum inteleg expresia ‘vin licoros’.
20131016-215940.jpg

Mananc cea mai buna supa crema din lume, de dovleac cu cartofi. Incearca, merita! La ‘desert’ se serveste, evident, branza, doua feluri din care nu am mai gustat pana acum, Etoile du vercors si Chaource, amandoua foarte gustoase. Stiai ca francezii incheie fiecare masa cu cateva felii de branza? Prima data cand am fost in Franta imi venea sa ii bat pentru ca mancarea mi se parea fada si niste branza ar fi salvat situatia 🙂 apareau cu branza dupa ce farfuria era goala sau declarai ca ai terminat celelalte feluri.

Imi place de oamenii la care am venit, amandoi foarte sportivi si au o fetita de cinci ani, frumoasa foc. Fetita, Lou, este iubita lui Clement 🙂

Plecam cu totii la padure ca sa culegem ciuperci. Nu gasim ciuperci si dupa trei ore ne intoarcem cu o plasa plina de castane si cu alta si mai plina de urzici.
IMG_7470

IMG_7566

IMG_7557

IMG_7544

IMG_7523

IMG_7492

IMG_7477

IMG_7475

IMG_7473

IMG_7474

Primesc tema sa gatesc urzicile…

16 thoughts on “Si prima duminica. Fetita cu nu in brate la cules de castane si urzici

  1. ce faina este padurea… salbatica, naturala… as cauta si eu ciuperci, chiar daca nu as gasi…
    oricum… urzicile imi plac f mult…
    am citit, Emil Cioran… aprecierile lui pentru alimentatia franceza… dusa pana la rang de arta…
    mie imi place foarte mult bagheta pariziana… chiar daca in mod obisnuit, consum foarte putina paine… cand vizitez parisul, bagheta devine favorita mea…

    • sa cauti ceva, orice in padure este minunat si abia astept sa o fac din nou. arta este putin spus 🙂 mi s-a facut dor de bagheta 🙂 si nu in ultimul rand, bravo ca nu consumi paine multa

Let me know what you think!

