Insight / Travel

fetita cu nu in brate cu gandul la vacanta cu barca

Da, am ramas cu cateva restante de vara asta. Caut printre notite si am gasit multe minunatii pe care vreau sa ti le arat. Asa ca, intre Bordeaux si Paris zilele urmatoare vei citi si despre barci si valuri si prieteni dragi.

Reiau de unde am ramas 🙂

Ziua #5 cu barca
20131017-210316.jpg
Suntem la Skopelos, o insula verzuie. Se spune ca aici sunt cele mai frumoase paduri. Si din nou, aceasta a devenit insula cea mai frumoasa. Pe buna dreptate. In afara de orasul cu case albe, cu acoperisuri maronii, aici vezi doar albastrul marii si verdele padurilor.
20131017-210323.jpg
Ies sa imi fac plimbarea de dimineata. Explorez necunoscutul pe o insula. Iar plimbarea nu se desfasoara mergand pe stradute, ci urcand si coborand scarile oraselului. Ajung in multe locuri de unde pot admira marea de la inaltime si ma opresc in unul din ele, care imi place mie pentru ca este aici, o tufa inflorata, foarte frumos mirositoare.
20131017-210330.jpg
20131017-210355.jpg
20131017-210348.jpg
20131017-210340.jpg
La ora 7 cand imi fac eu plimbarea, oraselul doarme, mai gasesc din cand in cand o pisica, doua. Unele pisici de aici sunt prietenoase dar majoritatea sunt aproape salbatice. Intr-o ora ajung sa vad doar trei persoane si le daruiesc cate un zambet.
20131017-210403.jpg
Incet, incet se trezesc si colegii de barca. Eu, intre timp stau la prova si ma uit la marea albastra.

Terasa draguta, priveliste si mai draguta, momente clare de bucurie… Nu ne mai vine sa plecam
20131017-210410.jpg
Umplem tancurile de apa si plecam. Ajut la ridicarea velei. Ce frumos.

Citesc o carte despre frantuzoaice, feminitate si joie de vivre.

Ne apropiem din nou de port. Suntem tot pe insula Skopelos, in portul Panormos, intr-un golf minunat cu apa bleumarin inconjurat de paduri verzi.

Nu ne ancoram in port si ramanem in golf. Pentru asta e nevoie sa mergem cu dingy-ul sa ne legam de pietre cu un nod invatat de curand. Deci, noi fetele am contribuit la parcarea in trei miscari a barcii 🙂
20131017-210416.jpg
Toate acestea se intampla la apusul soarelui. Dupa ce am ancorat, ce sa facem noi mai bine decat sa inotam in asteptarea lunii. Si luna a venit.

Urmeaza super momentul cinei, avem o mica sarbatoare de unire a doua destine, cu discursul nasului pentru cei doi porumbei, biletele cu caricaturi, tot de la nasu. Mancam voiosi pastele delicioase. Sunt si mai delicioase pentru ca sunt gatite pe barca.

Azi am invatat sa imi servesc prietenii cu un platou cu fructe, cu drag.

PS: inceputul acestei minunate vacante il gasesti mai jos:
ziua #1 aici
ziua #2 aici
ziua #3 aici
ziua #4 aici

8 thoughts on “fetita cu nu in brate cu gandul la vacanta cu barca

  1. M-am simțit atât de bine citind aceste rânduri, încât m-am furișat în barca voastră, pentru o călătorie imaginară cu voi, ca să mă ascund pentru o clipă de rigorile iernii care se apropie vertiginos

  2. arata minunat tinutul pe unde esti tu… iar experinta barcii se pare ca te incanta la maxim…
    ma bucur pentru tine…
    sa iti fie frumos pe mai departe…
    (cel mai mult imi place poza cu soarele… pare atat de aproape daca privesti direct la el… si atat de departe… daca-l priveste pe valuri…)

Let me know what you think!

