Insight / Travel

fetita cu nu in brate se plimba prin ploaie

Imi petrec dimineata in fata calculatorului… citesc despre mancare sanatoasa, despre yoghini, despre Bordeaux.

Plec la cumparaturi la Carrefour. Am o lista destul de scurta pentru ca peste doua zile plecam in vacanta. Dar asta nu inseamna ca termin repede cumparaturile. Ma fura peisajul destul de usor. Si tu ai face la fel. In cateva raioane, ambalajele arata foarte bine si in plus scrie in franceza pe ele 🙂 Confiture de violette, confiture de framboise

Imi gasesc motive si chiulesc de la alergat azi. Ploua plus altele. Aici toata lumea alearga in ciuda ploii si as putea si eu. Pretexte, deci, stiu. Asa ca ma hotarasc sa fac o plimbare cu bicicleta, asa prin ploaie pana la capatul strazii. Este lunga. La intoarcere constat ca intru din nou in oras.
20131018-115514.jpg
20131018-115828.jpg
20131018-115222.jpg
Ma intorc acasa, imi fac sedinta de yoga si pe urma plec dupa Clement. Alearga direct la vecina de vizavi fara sa ceara voie. Vecina ne primeste amabila si ne serveste cu un fel de clatite/lipii. Nu ma incanta…

La cina, Clement ma intreaba ce fel de tipi imi plac :))
La culcare, insista sa ii citesc eu o poveste inainte sa adoarma.

Dupa o saptamana realizez ca m-am acomodat, m-am integrat si mai mult, imi place. Sunt omul extremelor, se pare. Saptamanile trecute, la Bucuresti, eram intr-o continua petrecere iar acum ma culc devreme si ma comport exemplar, ca orice model pentru un copil de cinci ani. Si sunt mult mai activa, pe langa yoga, care acum isi gaseste zilnic timp in programul si in dispozitia mea, alerg, ma plimb mai mult cu bicicleta si cu trotineta. Nu ma mai urcasem pe o trotineta de la 12 ani.
20131018-115455.jpg

Let me know what you think!

