Insight / Yoga

Gata stiu. Iubesc natura. Si soarele. Si pe mine

Nu am putut sa dorm azinoapte. Am terminat o carte, am citit o alta. Am meditat si am dat ture sus jos la toaleta. Pe la 4 dimineata eu studiam feng shui si imi reorganizam camera.

M-am trezit tarziu buimaca, am baut apa calda cu lamaie pentru detox si mi s-a facut pofta de natura. In sfarsit a iesit si soarele. Dau o tura lunga de parc si pe urma inca una ca sa fac poze. Cu copacii, cu frunzele si cu norii. Este inca ud pe jos deci nu pot sa ma asez in iarba asa ca ma gandesc ca as putea sa imbratisez un copac. Ma rezum la a ma sprijini pentru cateva minute de el pana la urma.
20131018-131633.jpg

20131018-131649.jpg

20131018-131740.jpg

20131018-131759.jpg

20131018-131832.jpg

20131018-131844.jpg

20131018-131852.jpg

Vin acasa, sunt singura, ce bine, pot sa practic yoga linistita. Si daca tot e cald si bine afara, ies pe terasa. Se implinesc zece zile de cand fac asta zilnic. Pana acum imi propuneam sa stau un anumit numar de minute/ secunde in fiecare asana(postura) si azi am observat ca uit de mine si depasesc intervalul de timp prestabilit. Azi este intr-adevar o zi minunata!

6 thoughts on “Gata stiu. Iubesc natura. Si soarele. Si pe mine

  1. Monica buna seara! Ce frumoase peisaje, iubesc si eu natura, frumusetea creatiei. Am inteles ca locuiesti in Franta, Bordeaux . Iti doresc fericire si bucurii nemarginite. Mi-a facut placere sa lecturez impresiile tale . O seara magica!

Let me know what you think!

