Creative writing / Insight / Travel

Mai vreau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ne trezim si vedem rasaritul. Fara sa vrem neaparat, suntem fortati pentru ca…tancul de apa, de care suntem legati(parcati) trebuia sa plece. Asa ca noi am fost nevoiti sa ancoram din nou.
20131018-125834.jpg
Dupa care ne-am culcat din nou. Eu, una, am luat sacul de dormit si m-am cuibarit sus pe barca in bataia soarelui. Vreau sa vad marea si dealurile dimprejur cat mai mult.
20131018-125857.jpg
Iesim la carciuma de aseara, restaurantul lui Nikos, pentru micul dejun. Urcam pe deal, pe o poteca prin livezi de maslini. Pe margine, trebuia sa fim atenti sa nu ne atingem de cactusi, ne ferim ca de urzici. Vizitam o manastire, furam o rodie si ne intoarcem pe barca.
20131018-125939.jpg

Este ultima zi suntem cam melancolici…ma uit in jur si incerc sa iau cu mine cat mai mult cu mine. Ajungem din nou in Volos. Inainte de plecare, ne impartim cadouri si ne urcam in masini fericiti.
20131018-125906.jpg

Inainte sa iesim din Grecia, ne abatem putin de la drum si urcam pe muntele Olimp la Neos Panteleimonas, un satuc superb.
20131018-130007.jpg
20131018-125950.jpg
20131018-125930.jpg
20131018-130000.jpg

Concluzii: Pe barca am invatat sa muncesc in echipa, sa economisesc apa, sa nu arunc hartia in wc 🙂 Am invatat sa apreciez vantul, ploaia si soarele. Si am aflat ca, daca as naufragia pe o insula fara cosmetice si sampoane, as supravietui si parul meu ar arata minunat.

PS: inceputul acestei minunate vacante il gasesti mai jos:
Descoperim leganatul : ziua #1 aici
Extaziato-fascina : ziua #2 aici
Prima insula, Skiathos : ziua #3 aici
O insula superba, Alonnissos : ziua #4 aici
Joie de vivre : ziua 5 : aici
Paradise : ziua 6

Let me know what you think!

