Insight / Travel

Plecam la Paris

Ne trezim devreme si ne invartim prin casa doua ore. Intr-un final plecam. Clement se aseaza in masina cu un device pe care se uita la desene animate desi nu are voie. Este pedepsit pentru ca nu ma asculta 😦 Dupa parerea mea, nu asculta pe nimeni, nu doar pe mine pentru ca este distrat. Nu sunt psiholog de copii dar e limpede ca dupa ce si-a pierdut mama, are nevoie de multa afectiune, compasiune si intelegere. Iar eu am nevoie sa nu il mai judec pe tatal lui pentru ca face ce poate si ce stie el mai bine.

Ne asteapta 570 de km pana la Paris. Ei se plang zicand ca va fi un drum lung. Eu le spun ca am parcurs distanta aceasta pe jos si ca cinci-sase ore de stat in masina sunt o nimica toata. Chiar asa, nu pot sa spun ca ma bucur neapart de acest drum. Nicio masina nu imi incanta privirea, este un simplu slalom, evident la viteza legala, printre Renault-uri si Peugeot-uri (si e plin de Dacia de toate felurile. Cele mai scumpe masini pe care le vad, adica ultimele SL, ML si alte acronime care boteaza Mercedesurile sunt taxi-uri. Si Q7-urile sunt tot taxi aici). Privirea ca privirea, dar auzul meu sufera de-a dreptul pentru ca ascultam fanfara nu stiu care si pe urma cantece de leagan ca sa adoarma Clement. Din fericire, eu soferul, nu am adormit 🙂

Inainte sa ajungem, il lasam pe Clem la bunici la Fresnes, undeva la sud de Paris.

Petrecem inca o ora in masina in perferia Parisului si intr-un final ajungem la Ermont, oraselul in care vom locui urmatoarele trei zile.

20131024-214334.jpg

20131024-214324.jpg

20131024-214312.jpg

Let me know what you think!

