Creative writing / Insight / Paint / Travel

Duminca la Paris

Ma trezesc. Am dormit super bine pe salteaua de yoga intr-un sac de dormit mare si pufos. Sunt la prietenii mei acasa, distractia continua. Pana dupamasa tarziu, au ramas o mana de oameni si au venit altii noi.

Luam masa de pranz, din resturile de la petrecere si plecam la plimbare. Intai vad din nou cat de frumos este oraselul Ermont. Case de piatra, multa vegetatie, oameni putini si zambitori. Si trenurile pleaca spre Paris prea rar pentru rabdarea noastra. Am stat in statie vreo zece minute si ni s-a parut o inifinitate.

IMG_8049

Mai avem de facut o mica vizita, la Asnieres sur Seine, un alt orasel de la periferia Parisului. Aici intru intr-o casa in care locuieste o gagica cu fiica ei. Totul este foarte chic si feminin. Cel mai mult mi-au placut florile din ghivece asezate frumos pe pervazul geamului de la bucatarie. Ce fraza lunga! Ai inteles? 🙂 Erau niste ghivece de flori faine pe un pervaz 🙂

IMG_8118

Ajungem in sfarsit in oras, ne lasa un tren la Place de la Clichy si incep sa retraiesc plimbarea din excursia din clasa a 11a din Paris. Incepem cu Place Pigale cu Moulin Rouge. Cum sa vii la Paris si sa nu te plimbi putin pe aici? 🙂
IMG_7955

IMG_7956

IMG_7957

Urmeaza Montmarte si Sacre Coeur. Nu stiu exact de ce dar mie imi place foarte mult aici. Sper sa ma intorc cat mai des. Daca vrei sa imi faci un cadou surpriza, poti sa ma legi la ochi si sa ma aduci exact aici: IMG_8052

IMG_8050

IMG_8053

IMG_8054

IMG_8119

Si urcam…

IMG_8058

IMG_8122

IMG_8120

IMG_8121

IMG_8124

Si jos, o ultima privire

IMG_8056

Nu stiu exact de ce, dar eu cand ma gandesc la Paris, imi vine in minte imaginea aceasta. M-am gandit si eu, nu este din cauza filmului Jeux d’enfants, desi l-am vazut si mi-a placut. Nu, am venit aici inainte sa vad filmul.

IMG_8099

Mi s-au terminat cuvintele. Eu raman cu imaginea aceasta … tu, ramai cu bine.

2 thoughts on “Duminca la Paris

Let me know what you think!

