Creative writing / Insight / Travel

Oh, dragul meu Paris, imi vei lipsi

Ce bine e in vacanta! Si ce bine e aici la maison de Bonheur. Si mi se mai spune ca Monica rimeaza cu muzica. Ha ha ha

IMG_8075

IMG_8098

Clatita cu fulgi de migdale si ciocolata neagra. Foarte bun.

IMG_8076

IMG_8077

Un pasaj pe bulevardul Saint Germain.

IMG_8091

Plimbarea aceasta pe malul Senei o astept de cand eram mica. Am citit prin clasa a noua intr-o carte despre buchinistii de pe malul Senei si din fericire, acum am ajuns aproape de ei. Nu ma asteptam sa pierd atat de mult timp admirand vederi vechi si rasfoind carti. Nu vreau sa renunt la senzatia pe care o ai cand atingi o pagina de carte veche.

IMG_8090

IMG_8092

IMG_8093

IMG_8094

IMG_8102

Am ajuns la Notre Dame.

IMG_8095

IMG_8097

IMG_8096

Gata, ne asezam la un pahar ( de fresh cu portocale si ghimbir, eu) si la o gustare. La rhumrie este un bar cu atmosfera calda si dragastoasa, toata lumea se pupa si toata lumea bea rom sau cocktail-uri pe baza de rom. Am gustat si eu unul cu rom si cocos, delicious.

IMG_8100

IMG_8101
Incheiem seara in 11eme arrondissement cu o vizita. Intr-un apartament cu doua camere, micut si cochet. Casele parizienilor sunt mici si aglomerate, ceea ce nu este neaparat pe gustul meu dar felul in care este totul aranjat imi place. (Fiecare obiect are locul lui in toate casele din Franta pe care le-am vizitat pana acum.) Si masa este plina de gustari printre care celebrul foie gras si branzeturi foarte bune.

Azi am invatat un cuvant nou: putain :))) daca nu stii ce inseamna, nu o sa iti spun eu, pentru ca este o injuratura. Dar asa este cand stai cu o gasca de tipi 🙂 si a fost frumos si interesant 🙂

Let me know what you think!

