Insight

Macarons

IMG_8103

Tot la maison de bonheur, o casa frumoasa cu o atmosfera primitoare. Ploua. Rau. Deci stam in casa si ne facem de cap. Nu ne facem de cap, dar facem macarons. Adica eu fac. Eu invat 🙂

20131030-201825.jpg

Pregatim toate ingredientele, atentie mare, trebuie sa respecti cantitatile. Aici nu merge cu ‘dupa ochi’ sau ‘dupa gust’

Reteta mea este in franceza, noi facem macarons cu ciocolata dar gasesti echivalentul aici. Asa se face. Dureaza mult si necesita multa rabdare. Dar am invatat de la francezi cum sa gasesc placere in acest gen de activitati. Si chiar imi face placere sa prepar un fel de mancare cu multa atentie si cu dragoste ca pe urma sa il impart cu ceilalti din jur. Si sa fiu apreciata. Cui nu ii place?
20131030-202448.jpg

Asta a iesit 🙂 Eu sunt multumita pentru prima mea incercare. Si a fost fara incidente, nu m-am ars si nici nu am dat foc la bucatarie.

20131030-201849.jpg

Si acum ne relaxam.
IMG_8104

2 thoughts on “Macarons

Let me know what you think!

