Insight

Rasarit, apus si tarot

Acum ceva timp mi-a fost recomandat sa fac cel putin o poza pe zi.(Love, practice what you preach, it really works). Am fost foarte ascultatoare, si de atunci, fac zilnic intre una si cinci sute de poze. Azi imi incep ziua cu o poza. Aceasta este privelistea de la mine de pe terasa. La rasarit.
,20131031-173552.jpg

Este o zi frumoasa de vacanta. Clement este la bunici. Imi petrec dimineata la plimbare prin cartier. Dupa pranz, fac o aroganta si ma uit la un film, as fi vrut sa adorm putin dar nu a fost sa fie. Baietii destepti recomanda somnul la pranz pentru eficienta maxima, deci, acum ca am ocazia, incerc sa profit. Eu. Daca ar auzi bunicul. Cand eram mica, il puneam sa imi spuna povesti ca sa adorm si adormea el. Si dupa ce adormea, evident ma strecuram afara, la joaca.

Filmul? Unul dragut si cu happy end evident: ‘coq au vin’

Uite si apusul.
20131031-173600.jpg

Avem musafiri. Olivier si Stephanie. Pana acum am cunoscut patru fete numite Stephanie. Au adus o salata chinezeasca cu paste si urechi de lemn si Luc a facut o salata de morcovi si puree de cartofi. Nu stiu exact ce a pus in el pentru ca eu eram pe salteaua de yoga cand a facut el pregatirile. Cert este ca puree-ul francez contine si coaja cartofilor. Si este bun.

Deja m-am obisnuit cu cina francezilor. Ne adunam, stam la povesti o ora, gustam branzeturi sau alte snacks-uri. La acest capitol, eu raman adesea in urma pentru ca sunt multe cu carne. Intr-un final ne asezam la masa cu tacamuri si farfurie. Nu stiu exact de ce dar cu exceptia fructelor, nu mi-a placut niciodata sa mananc cu mana. Asa ca ma simt mai confortabil cand se sta la masa.

Terminam de mancat si continuam seara cu un joc de… tarot. Nu mi-as fi imaginat niciodata ca vin in Franta si invat sa joc carti. Dar sunt deschisa la nou, oricum ar fi. Si dupa eforturi colosale de explicatii in franceza venite de la trei persoane, cateodata in acelasi timp, am inteles cum se joaca. Seamana cu wist-ul dar sunt mai multe carti. Probabil doar pentru mine era ceva nou.

Deci si azi am invatat un lucru nou, sa joc tarot.

2 thoughts on “Rasarit, apus si tarot

Let me know what you think!

