Creative writing / Travel

Fetita cu nu in brate la Bayonne

Nu, nu l-am cunoscut pe muz, nici pe tatal copiilor mei. Doar m-am indragostit de un oras. Nu vreau sa supar un alt oras de care m-am indragostit si i-am jurat iubire vesnica in ultimul timp dar aici ma simt foarte bine si imi place tare mult.

Este un oras cu multe cladiri vechi, iar aceste cladiri vechi au obloane. Sunt fascinata de obloanele colorate. Mai tii minte candva demult, cand ai iesit prima data din tara in Austria sau Germania si ai descoperit casele albe cu ferestre si usi vopsite in rosu sau albastru? Eu m-am indragostit si atunci de acele case. Mi-au placut mult si am ramas mult timp cu gandul la ele. Spre fericirea mea, mama a umplut toate pervazurile casei cu muscate rosii sau roz. Dar acum m-am indragostit din nou de aceste cladiri cu grinzi din lemn la vedere si muuulte obloane colorate.

Ce daca ploua? Eu ma plimb. Si mai fac si poze. Acest orasel seamana putin cu Amsterdam-ul. Cel putin in viziunea mea. Pana la catedrala impozanta din centru. Se numeste Cathédrale Sainte Marie de Bayonne , stilul ei arhitectural este cel gotic si a fost construita in secolul al treisprezecelea. De ce nu am poze cu ea? Pentru ca este imensa si nu am gasit niciun unghi in care umilul meu telefon sa o cuprinda in vreun fel. Am vazut muuuulte biserici mai ales in ultimul timp dar aceasta chiar m-a impresionat. Si am invatat ca nu este locul ideal sa iti dai intalnire. La 12:00 in fata la catedrala. Bun, dar care este fata ei? Are cel putin doua intrari. S-a produs multa ceata dar ne-am gasit pana la urma. Imi place. Nu stiu cum se face dar nu imi merge telefonul. Nu pot sa dau telefoane nici sa fiu sunata. Foarte bine. Ne intelegem fata in fata si respectam un orar. Inca putin si trimit vederi. Nu glumesc, chiar am de gand.

Fetita cu nu in brate a petrecut o maaaare perioada de timp umbland prin ploaie si facand poze. Imi place mult de tot cand uit de mine si descopar locuri noi. Mai vreau…

IMG_8344

IMG_8345

IMG_8346

IMG_8347

IMG_8348

IMG_8349

IMG_8350

IMG_8351

IMG_8352

IMG_8353

IMG_8354

IMG_8355

IMG_8356

IMG_8357

IMG_8358

IMG_8359

IMG_8360

Let me know what you think!

