Insight / Travel

Fetita cu nu in brate la Hossegor

20131107-220012.jpg

20131107-220018.jpg
Ma plimb cu bicicleta in jurul lacului prin ploaie. Vizitez culturile de scoici, vad vilele de pe malul lacului, ajung in capatul lacului unde este un mic port. ‘Burghezia’ vine aici cu barca, admira lacul de la terasa mancand scoici si band vin alb. Lux adevarat, ma bucur ca am ajuns sa te cunosc 🙂

Sunt super-duper recunoscatoare pentru ca peste tot unde ajung, ma asteapta o bicicleta. Si eu o folosesc bucuroasa chiar daca ploua. Am inceput sa nu mai vad ceva gresit in ploaie. O pelerina (daca am chef sa o pun) si cateva picaturi pe fata nu ma incurca cu nimic, pot sa continui sa explorez.
20131107-220032.jpg

20131107-220040.jpg

Pe malul marii este plin de oameni. Nici pe ei nu ii deranjeaza ca ploua. Cu mic, cu mare, unii in haine de ski altii in pantaloni scurti, se plimba … la aersoli.

Am invatat un miros nou. Mirosul casei de vacanta. Este o casa in care este evident ca nu se locuieste, miroase a inchis. Dar a inchis frumos. Si mai ales cand intri si vezi cum arata…

20131107-220046.jpg
La cina avem peste si supa de legume. Legumele sunt de la tarani si pestele de la pescari. Totul este foarte sanatos. Imi place.

Fetita cu nu in brate spune da unui film. Mergem in satul urmator pentru ca in Hossegor nu ne place la cinematograf, nu am inteles exact de ce. Vedem un film care a castigat Palm d’Or la 2013 Cannes Film Festival, numit La vie d’Adele. A fost tradus in Blue Is the Warmest Color. Ti-l recomand daca vrei sa vezi cum traiesc francezii, cum se distreaza dar si relatia (explicita) dintre doua lesbiene.

Let me know what you think!

