Creative writing / Insight

Rosu de toamna

20131126-211713.jpg

20131126-211730.jpg

20131126-211749.jpg

20131126-211808.jpg

Cand eram mica si vedeam soarele pe cer la sfarsitul primaverii, imi dadeam bluze si geci jos de pe mine pana ajungeam in tricou. Asa ca bunica a introdus in vocabularul nostru expresia ‘soare cu dinti’ si mi-a explicat rabdatoare semnificatia ei. O data, de doua ori, de trei ori. Pana am inteles ca soarele ma pacaleste. Imi ofera lumina, bucurie dar caldura o mai asteptam pana vine vara.

Cam asa este si astazi. Am avut parte de multe zile ploioase iar azi, avem soare. Chiar daca este soare cu dinti, il primim si asa. Acum nu ma mai pacaleste, acum stiu sa ma bucur de el cum se cuvine. Nu se stie cat isi va mai face aparitia asa ca mai bine profitam. Si iesim in parc la soare, eu cu prietenul meu de cinci ani. Pe el nu il intereseaza soarele, el vrea doar sa se dea cu trotineta foarte repede incat eu abia tin pasul cu el. Pe urma se opreste la locul de joaca pentru copii. Aici se catara, se taraste, se murdareste. Cand termina, se imprieteneste cu alti copii, socializeaza fara probleme si arunca cu ghinde in trunchiul unui copac. La inceput nimereste mai greu, apoi mai usor. Si nu mai vrea sa plece.

Dar il conving pana la urma si mergem acasa.

20131126-211826.jpg

20131126-211842.jpg

Si o inima rosie…

20131126-211857.jpg

12 thoughts on “Rosu de toamna

  1. Sunt splendide imaginile, Monica. O încântare să le admir.
    Oh, expresia ” soare cu dinţi” şi eu am auzit-o în copilăria mea iar acum o folosesc şi eu. 🙂

Let me know what you think!

