Insight

Thanksgiving – ca tot e la moda zilele acestea

thank
Image credits Pinterest

Sunt recunoscatoare pentru ca:

1. Sunt în viață si pot sa descopar minunatiile pamantului. Pentru ca pot sa merg, sa ma intind, sa ma aplec, ai inteles ideea, sunt recunoscatoare pentru ca pot sa fac yoga 🙂

2. Sunt sănătoasă. Si frumoasa si desteapta si modesta 🙂

3. Am un acoperiș deasupra capului, un pat cald in care sa dorm.

4. Am ce manca. Si nu doar ca ‘am’, sunt multumita ca am inceput sa aleg mancarea buna pentru corpul si sufletul meu.

5. Pentru Clement care ma invata din nou ce inseamna sa fii copil.

thank1
Image credits Pinterest

6. Am o familie mare de la care am foarte multe de invatat. Ca strabunica mea traieste. Ca toti bunicii mei sunt inca aici cu noi.

7. Am o sursa de venit. Sunt recunoscatoare ca am inteles ca apreciez faptul ca am un venit si nu un ‘servici’.

8. Pot să mă bucur de fiecare zi, de rasaritul de soare, de caldura, de picaturile fine de ploaie, de apusul de soare…

9. Sunt libera sa aleg ceea ce imi face placere. Sau ceea ce imi face bine.

10. Pentru ca am un telefon cu care sa fac poze. Poate mos craciun imi aduce un telefon nou. Sau poate pentru ca am fost extrem de cuminte, mosu imi aduce si o camera foto adevarata. Sunt multumita ca am un calculator de pe care pot sa scriu aceste randuri si nu in ultimul rand, pentru conexiunea de internet. Pentru ca am cu ce ma imbraca si cu ce ma incalta. Daca as avea o pereche de pantofi rosii, as fi foarte recunoscatuoare si pentru ei 🙂

Lista aceasta este tema mea de gandire zilnica, iti recomand sa iti faci si tu una. Daca nu ai idei, uite o sugestie.
friends
Image credits Pinterest

15 thoughts on “Thanksgiving – ca tot e la moda zilele acestea

  1. Mă enervează de mor sărbătoarea asta !!! 👿 Și știi de ce ? Fiindcă limitează timpul în care ar trebui să ne arătăm recunoștința doar la o singură zi în an. Ca și cum în restul anului doi bani n-am da pe asta …

  2. Eşti un om fericit, Monica! Ai atâte pentru care eşti recunoscătoare.
    La fel sunt şi eu, pentru care sunt recunoscătoare în fiecare clipă!
    Un week-end minunat îţi doresc, Monica! 🙂

Let me know what you think!

