Creative writing / Insight

Muz

george clooney
Image source

Cum arati? Cine esti? Ca sa stiu cum si unde sa te caut. Esti cel care ma seduce si dispare, esti cel care imi raspunde la zambet cand ma vezi zambiind pe bicicleta? Sau cel care ma depaseste transpirand intr-o zi insorita in parc?

Draga muz, eu ma descurc cu sau fara tine. Dar ma intreb, oare il caut pe muz pentru ca imi lipseste o anumita prezenta in viata mea? Sau pur si simplu imi lipsesc prietenii mei care ma inspira. Ma bucur ca am inteles. Mi-e dor de prietenii mei. Eu zic ca este normal avand in vedere ca am preferat sa ies din zona mea de comfort si sa descopar necunoscutul la mii de kilometri departare. Nu este nimic grav aici. Multumita tehnologiei, in lumea virtuala suntem in continuare impreuna. Acest tip atat de controversat de comunicare imi prieste. Mai bine decat nimic. Dragi prieteni, va rog sa ma iertati ca ratez evenimente majore din vietile voastre, tineti minte sunt cu gandul alaturi de voi.

Dupa cateva zile de gandit, analizat, etc am constientizat ca de fapt scriu pentru mine. Imi scriu mie. Poate recitesc peste 10 ani, poate nu. Si sunt atat de generoasa incat impart cu cine vrea sa citeasca, impresiile mele.

De ce scriu pentru mine?

Barbatii se impart in 2 categorii. Cei care stiu sa cucereasca o femeie si cei care nu stiu. Cei care stiu sa cucereasca o femeie, ei stiu cum sa vorbeasca, cum sa se poarte ca sa faca o femeie sa se simta bine. Asa ca o vor cuceri, pe urma vor trece la urmatoarea si tot asa. Mai sunt si barbatii care nu stiu sa cucereasca o femeie. Ei sunt barbatii care desi respecta femeile, nu inteleg ca nu sunt barbati ca si ei, prin urmare au nevoie de un tratament special. Ei sunt acolo pentru acele femei care sunt atat de singure incat nici nu conteaza daca sunt seduse sau nu. Asa ca noi femeile avem patru variante:

1. Ne lasam seduse si impresionate de un barbat cuceritor. El va stii sa ne faca complimente si va stii sa ne faca sa ne simtim bine. Totul dureaza de la caz la caz, mult sau putin pana apare urmatoarea femeie pe care o va cuceri. Si ramanem in stand by pana ajungem la una din urmatoarele trei variante.

2. Apare acest barbat cuceritor in viata noastra si totusi nu ne lasam cucerite. Suntem seduse dar ii rezistam, situatie in care vom ajunge din nou la varianta 1, 3 sau 4.

3. Ne simtim singure, increderea in noi este la pamant. Nu ne uitam dupa barbatii de tip alpha-male. Ne multumim cu tipul de treaba care ne ajuta cand ni se strica masina. Este tipul care habar nu are sa cumpere un buchet de flori dar iti este la dispozitie si te impresioneaza cu alte gesturi perfect normale. Si cum nimeni nu a mai fost langa tine, te lasi cucerita si asa. In acest caz, tipul de treaba te va ajuta in continuare cu micile probleme de pe langa casa dar nu te va face niciodata sa te simti femeie. Nu mai esti singura dar e bine?

4. Varianta cea mai trista este aceea in care desi ne simtim singure nu dam voie nici unui barbat sa intre in viata noastra.

Of ce trist. Si in acest caz ce ramane de facut? Pana la urma, cel mai bine este sa ne bucuram de moment. Pentru ca ‘o ora de dragoste adevarata valoreaza cat o epoca de mohorata vietuire‘.( Aphra Behn )

Eu una am inceput prin a fi varianta 2, apoi varianta 3, apoi varianta 1. Care mi-a placut cel mai mult. Acum… pana in momentul acesta negam cum ca as trai varianta 4, dar acum o recunosc. Si nu imi place nici asa. In asteptarea transformarii lumii intr-o lume ideala a monogamiei, astept cu nerabdare sa ma indragostesc. Fie si doar pentru o ora.

Simt nevoia sa completez. Cu siguranta exista si exceptii. Fiecare are propriile standarde si propriile aspiratii de la viata. Eu iti doresc, oricine ai fi, sa ai parte de iubire, fericire si de momente frumoase. Iar cand acestea lipsesc, iti doresc sa ai parte de ratiune si iti amintesti ca nu traim intr-o lume ideala si ca mai facem si compromisuri. Chiar daca eu nu am invatat inca.

4 thoughts on “Muz

  1. ..eu am scris despre MUZA, de “MUZ” nu am auzit 🙂 “Muz”= iubit :)., sa zicem. Toti facem compromisuri mai mari sau mai mici, fara exceptie, atat in cariera cat si in viata privata „cedări reciproce”, respectand valorile importante pentru noi…

Let me know what you think!

