copii / Creative writing / Insight

Fetita cu nu in brate – singura cu Clement – ziua #4

Victorie! Dorm pana la 7. Ce progres. Am savurat in somn fiecare minut. M-a trezit alarma si nu o jumatate de om in cautarea unei atingeri calde. A insemnat mult pentru mine cand am aflat ca frica de intuneric il face pe Clement sa aiba nevoie de mine. Nevoia nu cred ca este cel mai potrivit cuvant. I-am castigat increderea. Se simte comfortabil in prezenta mea. Ieri am plecat la toaleta si a inceput sa planga crezand ca l-am lasat singur.

20131127-203120.jpg

20131127-203108.jpg

Mancam si il duc la scoala… Sunt libera. Pentru cateva ore fac ce vreau eu. Asa ca dau drumul la apa in cada si uit de mine…

20131109-224016.jpg
Clement a facut o maaaare pasiune pentru telefonul meu. Si anume pentru a-si face poze cu el. Cum as putea sa il opresc? 🙂

Facem baie… Sau mai bine zis ma pacalesc eu, crezand ca, cu Clement in baie voi avea putina liniste. Nicidecum. In primul rand, trebuie sa dam muzica mai tare ca sa se auda din baie. Si se pare ca nu se poate juca decat cu un anumit pirat. Pe care, evident trebuie sa il caut eu la el in camera. Cum sa nu stiu exact care pirat este solicitat?!? Dupa trei incercari esuate, vin cu toata cutia cu jucarii. Pe care o varsam pe jos 🙂

20131109-223937.jpg

Cand am facut poza asta isi aduce aminte de poze si incepem o noua sesiune.

20131109-224037.jpg

Maine vine taicasu din voiaj. Abia astept. Clement a fost el insusi zilele acestea dar mi-a consumat toate bateriile. Nu inteleg exact de ce dar este dificil. Acum te inteleg mama, de ce ma pedepseai (si eu eram muuuult mai neastamparata decat Clement), acum inteleg tata, de ce ma trageai de urechi. Meritam mai mult. Sunteti cei mai tari. Iar bunicii… monumente de rabdare, doamne, cate am de invatat de la voi.

9 thoughts on “Fetita cu nu in brate – singura cu Clement – ziua #4

  1. Pingback: Mandala | Fetița cu ‘nu’ în brațe

Let me know what you think!

