copii / Insight / Travel

Nostalgie

Azi mi-am facut curaj si am iesit din casa. In ciuda racelii care ma viziteaza zilele acestea. Si afara dau peste ceata. Incert. Nu mi-e nici frig, nici cald. Nu miroase a iarna.

Starea mea de spirit este incerta si ea. Si pana la urma de ce sa nu recunosc … ‘vreau la mama’, vreau sa vad tara mea draga. cu campurile ei verzi vara.
20131206-003028.jpg

20131206-003036.jpg

20131206-003043.jpg

20131206-003051.jpg

Si iarna ii sade atat de bine, acoperita de zapada. Da, mi-e dor de zapada.
20131206-002348.jpg

20131206-004049.jpg

Si de mare si de rasarit. In acelasi timp.
20131206-003618.jpg

In mod normal cred ca as plange in hohote daca as scrie aceste randuri, dar, noroc cu Clement, sunt fericita si implinita. Din pieptul meu iese iubire cat pentru tot cartierul. Sa iti spun si de ce. De vreo 2 zile, de fiecare data cand ma vede, imi arunca o privire noua si ridica mainile sa il imbratisez sau sa il iau in brate. E cam greu sa il iau in brate dar se muleaza pur si simplu pe mine. Uneori ma darama 🙂 Azi, stateam la masa si mi-a luat bratul cu manutele lui si l-a imbratisat. A zis ca vrea sa stea mai aproape de mine ca sa ne intelegem mai bine cand vorbim. Mi-a spus ca eu sunt cocheta pentru ca nu mananc carne (de unde o fi auzit-o si pe asta 🙂 ) si pe urma a facut o ierarhie. Pentru el carnea e pe primul loc, iar pe al doilea pestele. Iar eu sunt ca si carnea tot timpul dar cand nu il las cu trotineta sunt ca un peste. Acum te intrebi de unde atata rautate pe mine incat sa ii iau copilului trotineta probabil. Lucrurile stau cam asa. Cand il iau seara de la scoala, imi dau seama cand este distrat si neastamparat. Nu ma asculta, nu vrea sa se imbrace, nu vrea sa plece acasa. Cand face asta, mi-e clar ca e ceva cu el si in loc sa ia trotineta si sa calce strainii pe picioare cu ea, il iau usor de manuta, si mergem amandoi acasa in liniste, eu povestindu-i ceva sa il calmez. Deci deaia ii iau trotineta, sa pot sa il fac sa stea cu mine, sa ne tinem de mana si sa ne calmam 🙂 si ne iese :).

amr 14 😀

12 thoughts on “Nostalgie

  1. Păi eu înţelesesem că “ai scăpat”. Cum te-ai lipit de încă paiş’pe zile ?
    Da’ las că-i bine. Văd că-ţi prieşte, peşte ce eşti ! :mrgreen:

  2. Stiu cum e cu dorul de acasa… 🙂 Eu tocmai am venit din tara si tare as pleca inapoi 🙂
    O sa petreci sarbatorile in tara?

Let me know what you think!

