Insight

Interesant: o leapsa

Sincera sa fiu pana acum cateva zile nici nu stiam ce e aceea o leapsa. Ha ha ha. Am invatat multe lucruri cand eram mica dar leapsa nu m-am jucat. De fapt, daca ma gandesc mai bine, m-am jucat. Doar ca la noi se numea “atinsea”. 🙂

Tot recent, am invatat ce inseamna ‘trufandale’. Normal ca l-am citit pe Caragiale. Mai am, dar am si timp la dispozitie 😀 La momentul respectiv am ales sa deduc din context ca este ceva comestibil, delicios chiar. Ca sa aflu ca ele sunt un adevarat motiv de sarbatoare.

Sa revin. Am fost provocata la leapsa, adica voi raspunde la cateva intrebari puse de Ioana si voi pregati si eu cateva pentru voi. Tot de la ea am primit regulile 🙂
1. Trebuie să pui poza de mai sus pe blogul tău.
2. Trebuie să răspunzi sincer la întrebările puse de mine.
3. După ce ai completat această leapșă, trebuie să faci și tu una nouă pentru cei la care vrei – blogurile nominalizate de tine la Blog of the year 2012 -; leapșa trebuie să conțină 7 întrebări.
4. Leapșa trebuie să o dai mai departe la minim 5 bloggeri.

1. pus poza
blog

2. Intrebarile Ioanei si raspunsurile mele infricosator de sincere:

1.Care este cea mai mare pasiune a ta ? Cum a apărut aceasta?

Cea mai mare pasiune a mea este viata. A aparut cand eram copil, a revenit cand am decis sa fiu din nou copil. Ma pasioneaza si scrisul, desenatul, facutul de poze si facutul oamenilor sa zambeasca 😉
20130910-230025.jpg

2.Ce faci când nu faci nimic?

Fac tot timpul ceva. Cand aparent nu fac nimic, stau cu mine sau stau in liniste.
alex-honnold-half-dome-yosemite-free-soloing-no-rope Photo credits

3.Ce înseamnă pentru tine o viață bine trăită / trăită așa cum trebuie ?

O viata in care ai grija de tine, o viata in care traiesti clipa, oricat de cliseic ar suna. Neaparat, inconjurata de oameni frumosi.
2010-2013

4.Ce a rămas neschimbat la tine acum, raportându-ne la perioada copilăriei, adolescenței ?
Ooooo, cat de multe. In caz ca nu stii, de doua luni impart o casa cu un “cuplu” tata-fiu. Unul din ei este ca fratele meu mai mare iar celalalt este ca cea-mai-mare-minune-de-pe-lumea-asta pentru mine. Asa ca sunt in tema in ceea ce priveste copilaria. Pot sa fiu fericita fara un motiv palpabil, sunt din cale afara de curioasa, cred in Mos Craciun (doar ca nu ii spun asa) si imi urmez visul, indiferent de incurajarile sau piedicile celorlalti.
dc6571ab63f5d36f35fff759da23e159

5.Ce nu se știe despre tine?
Pffffffff… nu stiu cu ce nu m-am laudat pana acum pe aici. Sunt un om mic cu o inima mare. Port 38 la pantofi. Nu zambesc chiar tot timpul. Dar lucrez la asta.
20131206-123933.jpg

6.Care a fost prima lecție de viață pe care ai învățat-o?
Nu stiu care a fost prima. Ca nu toti oamenii din jurul meu sunt inocenti si frumosi. Dar sa nu ne intristam. Uite o lectie mai faina de la un profesor si mai fain.
1467398_560140677397629_1208520667_n

7. Ce cărți citei în liceu / facultate și au lăsat urme ? Câteva titluri..
In liceu am citit lectura obligatorie plus cartile mamei. In una scria despre viata lui Paul Gauguin, pictand pe o insula din Tahiti si iubiind o vahine. A lasat o urma atat de frumoasa si o maaare curiozitate. Cartile pe care le-am citit in facultate, m-au ajutat sa inteleg ca viata mea e mai mult decat mancat, dormit, muncit, reprodus. Un titlu demn de mentionat este ‘Formula fericirii’ lui Stefan Klein. Chiar daca am citit-o lunile trecute, nu foarte departe de facultate. Ca tot ce aducem aminte de copilarie iti mai spun ce imi mai amintesc. Mi-a placut ideea de Fat Frumos. Dar nu pentru calul lui alb, ci pentru ca crestea intr-un an cat altii in zece. Atunci mi-am dat eu seama ca daca nu stii deja sa faci un lucru, poti sa incepi acum. Cu putin efort, ii ajungi pe majoritatea virtuosilor. Din liceu si pana acum, mi-am mai dat seama ca imi plac si caii. Aia adevarati, da. 🙂
299721_300948826588430_2085733298_n

3. pregatesc 7 intrebari. nu cred ca se supara nimeni daca adun doar 5. Te provoc sa imi spui 🙂
1. ceva ce nu stiu despre tine.
2. ce te bucura zilele acestea.
3. ce te face sa te simti in viata.
4. care este culoarea ta preferata si ce iti spune ea.
5. ce preferi? rasaritul?apusul?sau ambele ca mine 🙂
4ddfac23d0ed76f8562c292ea57df460
Image credits


4. leapsa o dau 🙂 cui o dori sa o primeasca 🙂

Multumesc Ioana.
Iar tie iti dau ziua buna.

7 thoughts on “Interesant: o leapsa

  1. 1. Glumești ? Bineee… Fie. De exemplu : că aseară, după baie ar fi trebuit să îmi tai unghiile dar, de lene, nu mi le-am tăiat
    2. Zilele acestea
    3. Respirația
    4. Albastru. Stai s-o întreb. Nu-mi spune nimic.
    2. Ca tine.

  2. Eu îți mulțumesc ție pentru că ai acceptat să-mi răspunzi la întrebări și ai răspuns atât de frumos și sincer. De asemenea îți mulțumesc pentru că, prin modul în care ai ales să-ți trăiești viața, ești o sursă de inspirație pentru mine 😀

    • Ioana draga! Iti multumesc inca odata pentru leapsa. Iti multumesc si pentru colindele care imi canta in fiecare seara pe blogul tau. iti multumesc si pentru ideea cu
      The Future Of Storytelling, mi-a placut! Dar eu nu reusesc sa ‘comentez’ pe blogul tau de cand i-ai schimbat infatisarea 🙂 poate ma ajuti 🙂

Let me know what you think!

