copii / Creative writing / Insight

acceptata. iubita. apreciata. si eficienta

6:45 trezirea

Am visat ca e vacanta si pot sa ma culc la loc.
Dupa ce imi fac toaleta il trezesc cu greu pe Clement…

Ma invata cum se mangaie pisica. Imi arata cum se face. Imi explica ce inseamna ca toarce. Vine si se aseaza si el la mine in brate ca sa mangaiem impreuna pisica. Incredibil de generos in aceasta dimineata, imi da voie sa invat pisica sa vorbeasca in limba romana.

La micul dejun nu mai este generos si nu impartim tartine au miel, eu mananc fulgi de ovaz cu nuci si cu iaurt.

Il duc la scoala si pe urma ma bucur ca si cum as fi sora lui mai mare ca s-a dat jos de pe trotineta si e doar a mea pana diseara. Asa ca profit, dau o tura prin cartier. Imi place mult sa admir casele si mai ales usile vecinilor. Si acest cartier, plin de case, imi ofera multe de vazut. Am constatat ca imi place sa ma plimb intr-un loc in care nu se aud claxoane, este liniste si nu am vazut nici un taximetrist suparat pe ceva stupid, egoist si iremediabil.

20131207-221107.jpg

IMG_8961

IMG_8969

IMG_8973

Ajung din nou acasa si ma asez la birou. Nu stiu cum se face dar fara sa imi dau seama ca a trecut timpul, la ora 14:00 ma opresc si ma uit la ceas. Dar pana atunci, mi-am facut ‘curat’ in pozele din telefon (doar cateva mii) si am scris trei articole. Ma bucur mult de noua mea productivitate si ma auto-recompensez cu un somn la pranz. Bine meritat.

Ma trezesc, ma pun pe salteaua de yoga…
20131207-221053.jpg

Ma duc dupa Clement. Sunt putin emotionata pentru ca am intalnire cu directoarea scolii. M-am inscris sa ajut voluntar la reorganizarea bibliotecii scolii si punem la punct ultimele detalii. Desi mi-am declarat disponibilitatea trei dupa-mese pe saptamana, imi spune ca are nevoie de mine doar lunea. Bine si asa. Imi place ca am un proiect nou.

La cina, Clem isi poveste aventurile de la scoala si cand termina ma intreaba si pe mine cum mi-am petrecut ziua. Foarte dragut din partea lui. Nou!

Se intuneca mai devreme… am un obicei nou. Seara, inainte de culcare imi pun un pulovar si un fular si stau cateva minute cu norii si cu stelele…

Noapte buna.

6 thoughts on “acceptata. iubita. apreciata. si eficienta

Let me know what you think!

