Food for the soul / Insight / Travel

Soare! Afara! Poze!

Aseara am cumparat bradul de craciun. Mi se pare cam devreme…ei spun ca e bine sa ne bucuram de el cat mai mult, daca tot il cumparam si au dreptate pana la urma. In plus, l-am primit cu un fel de ghiveci deci nu se va usca. Am primit un trandafir de la nenea gradinarul si ce mi-a mai placut.

Ma trezesc si mi-e dor de casa. Brusc simt ca am nevoie de familia mea nu de una imprumutata…dar nu-i nimic, mai sunt zece zile si vin acasa 😀

Afara e soare asa ca imbrac bine si ma urc pe bicicleta. Nu se stie cate zile de vreme buna vom mai avea… asa ca profit. Este usor mai greu (?!?) sa fac poze pentru ca trebuie sa ma dau jos de pe bicicleta si sa imi dau jos manusile. Eh, un mic inconvenient.

Asta nu e cea mai buna zi a mea, clar. Toate magazinele in care vreau sa intru, sunt in pauza de masa si mi s-a desumflat o roata la bicicleta. Imi pun caciula in cap si fata care spune: ‘vreau in pat cu patura pana sub ochi’. Si plec acasa. Ajung intr-un final si pun bicicleta fara sa umflu roata. O las asa in paragina de parca cineva ar trebui sa vina sa se ocupe de ea…

Aveam chef de poze. Dupa ce m-am incalzit, am pregatit micuta colectie de mai jos, poze facute cu maini inghetate, sau cu nasul, usor indulcite de prietenul meu instagram.

20131210-223805.jpg

20131210-223818.jpg

20131210-223832.jpg

20131210-223859.jpg

20131210-223912.jpg

20131210-223932.jpg

20131210-223946.jpg

20131210-224000.jpg

20131210-224015.jpg

Zilele urmatoare mai fac o incursiune in centru pentru cadouri. Hmmm…ai fost cuminte?

In seara asta am gasit cartofi rantaliti cu ceapa cum face strabunica mea si am avut succes cu ei (http://www.haisagatim.ro/2009/02/cartofi-rantaliti.html)

Azi am invatat un proverb nou de la Melanie ”ubi bene, ibi patria…”. Il stiai? 🙂

Canta pe repeat de prea mult timp.

Noapte frumoasa.

19 thoughts on “Soare! Afara! Poze!

  1. Sunt superbe fotografiile. Sper să ajung cât mai curând în Franța. Una dintre rezoluțiile mele pe 2014 e să călătoresc în orașele micuțe și pitorești din Europa. Doamne ajută! 😀

  2. frumoase poze, Monique… 🙂 nu te mira ca francezii pregatesc deja bradu’ de Noël because în USA e deha gata pe 1 decembrie… 🙂 Multumesc pentru popasurile-ti amicale la “carrefour”-u’ meu(LOL!), sanatate si cheers! 🙂 Bordeaux “oblige”! 😉

    • bonjour Melanie 🙂 multumesc si eu ca ma vizitezi atat de des 🙂 ma bucur mult cand raspund la mesajele tale 🙂

      si sunt curioasa, pana cand tin oamenii acestia bradul? dar in USA?

      3b 😀 a+

  3. Mă mai uit o dată la poze. Vreau și eu într-una din ele. Le Borsalino face cu ochiul. Pare deja o poză bogată în imagini care încă nu se văd. Sunt doar în mintea mea de privitor. 🙂

Let me know what you think!

