Insight

Cate ganduri incap intr-o ora?

Multe… hai sa stam si sa le numaram.

1. Am visat ca am un iubit adolescent si ne iubim tare frumos. Corectez. Eram amandoi adolescenti 🙂

2. Ma uit pe geam si vad cerul roz. Imi place. Stiu ca nu sunt singura, sunt pline retelele sociale de poze cu apusuri si rasarituri. Daca iti place, bine. Daca nu, si mai bine.
20131212-110144.jpg

3. Mi-am amintit ca mama s-a hotarat sa scrie o carte (in sfarsit!!!) si a acceptat ca are nevoie si de un blog. Trebuie sa ii fac instructajul 🙂 si ma gandesc si la o mica prezentare. e un om tare frumos. cu multe carti citite, cateva facultati (incepand cu cea de fizica), cu multe drumuri parcurse. am mers cu ea 600 de km. nu m-am putut tine in acelasi ritm cu ea. M-a invat un milion de lucruri. Pe scurt, mama. Promit ca dezvolt 🙂 in cel mai rau caz de 8 martie.

4. S-a terminat untul pentru Clement, trebuie sa merg la cumparaturi azi.

5. Il duc la scoala. Zilele mele incep cu multa caldura, beau apa calda cu lamaie. Ma incalzesc ca apoi sa ies in frig. Ma scutura pur si simplu. Nu ma deranjeaza neaparat. Dar nu miroase inca a iarna. El merge pe trotineta pana la scoala si la intoarcere o iau eu. Ador fetele mirate ale trecatorilor cand ma vad pe trotineta. O combinatie interesanta intre ‘oare e nebuna?’ si ‘vreau si eu!’.

6. Citesc asta : ” Write about a noise — or even a silence — that won’t go away. (We’ll let you interpret this in different ways…) ” gasita aici.

7. Ma preocupa faptul ca nu pot sa imi deschis mailul de yahoo si nu pot sa imi iau de acolo biletul de avion. Incepusem sa cred ca am calcat pe cineva pe coada si imi joaca farse dar am aflat ca nu sunt singura in aceasta situatie si m-am linistit. Sper sa se rezolve in curand.

8. Probez costumul de ski. Asa mi-a venit.

9. Ma analizez pe mine. Sunt vesela. Nerabdatoare sa ajung acasa. Am citit de curand ca faptul ca planifici o actiune viitoare, placuta, face niste schimbari in creierul nostru si ne simtim mai bine. Asa e. Am testat! In acelasi timp mi-am dat seama ca ar fi catastrofal daca ni s-ar indeplini dorintele instant. Intentia se planteaza, se uda, se ingrijeste…

988729_524485800978083_1115530336_n

10. Nu exista o aplicatie pentru curatat zapada. Am citit pe facebook. Amuzant. Dependenti de calculator, telefon destept sau internet? E de bine atat timp cat pastram o limita. Hmmm… Am in plan multe intalniri fata in fata in urmatoarea perioada. Da, pot sa o fac! 🙂

Si ne mai miram ca ziua are DOAR douazecisipatru de ore…

22 thoughts on “Cate ganduri incap intr-o ora?

  1. @”Da, pot sa o fac! 🙂 ” – moi aussi, asa ca just do it, babe! 🙂
    * * *
    P.S. ma amuza teribil strainezii nevorbitori de româna, ahtiati dupa “laicuri”(traffic hunters, LOL!) care au optiunea-WP de bifare automata si spontana a posturilor far’ sa citeasca nici macar titlu’ postului! 😀

  2. Felicitari pentru mama ta!! 🙂 Cred ca esti tare mandra!!
    Si eu am avut probleme cu mailul, insa s a rezolvat dupa ce am renuntat la varianta noua de mail si am revenit la cea veche. Daca ai nevoie de ajutor, aici sunt 🙂
    Hugs!

    • multumesc in numele mamei 🙂 sa o incurajam! 🙂

      s-a rezolvat cu mailul intre timp…doar ca in cele 3 zile in care nu a functionat nu mi-a intrat niciun mail 😦

      multumesc si seara faina!
      hugs!

Let me know what you think!

