Insight / Yoga

Vineri – Fetita cu nu in brate la Crucea rosie

E vineri.
Dorm bine, ma culc devreme si ma trezesc cu pofta de viata.

Asa arata programul meu, mai nou, intr-o zi de vineri:
Ma trezesc, iau micul dejun cu Clement.
Imi fac programul zilnic de yoga.
Fac curat in camera.
Merg la crucea rosie. M-am oferit voluntar doua dimineti pe saptamana. Prima zi: ma duce Jaqueline, vecina draguta. Ma prezinta tuturor apoi ma ia in primire o doamna in varsta, foarte vorbareata si cocheta. Ea imi arata ce am de facut. Imi pun tacticoasa manusile de plastic si sunt gata. Sunt incepatoare asa ca ma ocup de trierea unor haine si apoi masor un sac mare de blugi pentru a le pune eticheta cu marimea. Nu imi imaginam ca mai face cineva asa ceva. Se ia un metru de croitorie si se masoara talia. 40, 42, 44… marimea 34 si 36 se doneaza pentru ca intr-un asemenea loc nu se vinde asa ceva. Am cunoscut toata echipa, trei doamne pensionare si doi baieti, adolescenti. Toti lucreaza benevol. Am cunoscut si un baiat, bolnav, retardat saracu, care atent supravegheat de o doamna, ajuta si el. A facut poze si ne-a servit cafea sau ceai. Doamna care are grija de el, ii vorbeste calm, frumos, ca unui copil foarte mic. De parca nu imi ajungea ca am venit pur si simplu la crucea rosie sa ajut. S-a dublat doza de compasiune din mine.

Mananc un mar.
Merg la cumparaturi, iau dovleac, branza, lapte, mere, banane, toate bio, paine.
Vin acasa si imi prepar pranzul. O salata cu avocado, rosii, praz, seminte de floarea soarelui. Plus o feliuta de paine cu unt de arahide la desert 🙂

Imi fac siesta pe salteaua de yoga.
Ma asez la calculator sa scriu putin si sa citesc cateva articole, ma uit si la un filmulet despre emotiile pozitive care ne fac sa devenim mai deschisi la minte.

Plec sa il iau pe Clement de la scoala. Cu trotineta, bineinteles.
Vin acasa si fac supa pe dovleac, mai pun si morcovi, cartofi, sare, piper. Si o gustare, tulpini de telina cu branza cu mucegai ca in Italia. Mult portocaliu, galben, verde. Clement pregateste un aperitiv. Fistic, de data aceasta, si adaugam un pahar de vin alb. Clement are si el, bautura lui. Cand adultii (nu ma pot obinsui sa fiu incadrata in aceasta categorie 🙂 ) beau vin, el bea suc de mere.

Il duce tatal lui la culcare iar eu imi fac un dus si urc la mine in camera. Mai stau putin la calculator, ascult o melodie frumoasa.

Si dau peste niste poze, raman usor siderata..in mod placut. Aici. Te previn…sunt…minunate.

yoga
Image source pinterest.com

11 thoughts on “Vineri – Fetita cu nu in brate la Crucea rosie

  1. ..imi place mult avogado, rosii cherry, bruschete cu putin ulei de masline extravirgin,altadata combin cu salata rucola, migdale, nuci in cantitati mici,… Recunosc ca uneori mananc ” bombe calorice” 🙂 pe care le simt imediat, dar trec la banda de alergat, sau merg pe jos. Ce imagini WOW am vazut… , cata elasticitate…, poate ajungi la o asemenea performanta 🙂 Weekend placut, Monica!

  2. nu-mi amintesc sa fi gustat supa de dovleac… dar am asa o pofta de dovleac copt su de placinta cu dovleac…
    mmm
    fain programul tau…
    apreciez voluntarii in orice fel de domeniu benefic, s-ar implica… felicitari si tot respectul meu…

Let me know what you think!

