copii / Food for the soul / Insight

Rasarit, cadouri si gem

Am visat frumos 😀 poate pentru ca m-am uitat la Sweet November inainte de culcare 🙂

Apoi ma uit pe geam si vad rasaritul. Tin sa mentionez ca am facut pozele cu iphone-u’ care nu e ultimul racnet (dar e perfect pentru ce imi trebuie mie) si nu le-am prelucrat deloc. Sunt neatinse. 🙂
20131217-223946.jpg

20131217-223954.jpg

20131217-224010.jpg

Arata a zi perfecta sa ma duc sa cumpar cadouri, nu?

Traversez orasul pe bicicleta si ajung la un centru comercial mare mare, plin de francezi, nu foarte disperati sa cumpere si sa consume… am colindat toate magazinele, m-am pierdut intr-un magazin de jucarii, am intepenit la o coada enorma la ikea.

Apoi vin acasa, mananc o supa calda si ma asez la calculator. Vreau vacanta. Chiar ma gandeam ca as vrea sa stau cateva zile fara sa ating calculatorul. O sa imi simta lipsa, si eu lui, dar cred ca avem nevoie de o pauza… inca nu stiu…vedem…

Il iau pe Clement de la scoala…la cina ma intreaba de ce stau asa de mult in Romania in vacanta, daca are chef sa ma vada si sa se joace cu mine, ce face? I-am explicat ca el va fi plecat la bunici in vacanta si eu voi fi la bunicii mei. Apoi i-am promis ca ii aduc ceva bun cand ma intorc si pe moment, s-a multumit cu raspunsul meu. Apoi ne-am ridicat de la masa si ne-am jucat. Nici eu nici el nu ne-am dat seama si a trecut o ora. Repede la culcare.

Eu nu ma culc, inca. Iti mai spun o poveste dulce, dulce. De cateva zile, ajut doua prietene. Le ‘impodobesc’ pagina de facebook pentru noua lor afacere. Ele aduc in Bucuresti toate dulciurile care le-au gustat in tari straine si in Romania nu se gasesc. Nu au nevoie de reclama pentru ca se vand ca… painea calda. Sau ca ciocolata calda 🙂 Si sunt foarte mandra ca businessul lor se numeste “Bizous au chocolat“, daca iti mai amintesti, Clement a venit la mine cu aceasta oferta generoasa. Primesc de la el cate un bizous kangourou, iar cand e murdar de ciocolata, primesc ‘bizous au chocolat‘. Iar in seara aceasta am primit tema sa postez poza de mai jos, inca nu am gustat gemul dar presimt ca este gemul meu preferat. Daca nu gasesc un borcan, vineri cand ajung, va mananc!
ginger

Vrei?

18 thoughts on “Rasarit, cadouri si gem

  1. Vacanta frumoasa si sarbatori relaxante alaturi de cei dragi. Gemul e delicios… desi sunt cam singura in cercul meu, care-l place… Raman subiectiva, cum altfel? 🙂

  2. Foarte frumos ai surprins spectacolul cerului. Îmi plac foarte mult. M-a înduioşat intrebarea lui Clement. El ar vrea să stai cu el în fiecare clipă. S-a ataşat foarte mult de tine şi cred că îţi va simţi foarte tare lipsa.
    De asemenea cred că gemul este foarte delicios, pentru că arată nemaipomenit de bine.
    Îţi doresc din tot sufletul meu, vacanţă plăcută, Monica! 🙂

Let me know what you think!

