Insight / Travel

La multi ani, voiosi, Acuarela!

Asta iarna am descoperit un loc careia pot sa ii spun acasa. A fost o iarna lunga, am schimbat patru case, am inceput sa scriu, am inceput sa traiesc…

Pe urma, a venit primavara primavara. Oh, acum imi amintesc plina de melancolie ce primavara minunata am trait. Prin martie, imi descriam aici emotiile curate, deschise si frumoase.

La Acuarela am trait, m-am jucat, m-am distrat, am pictat, am ascultat, am mancat, am admirat, am facut poze.

IMG_0973

Cand era inca frig, sus in mansarda era caldura si prietenie. Si beam un ceai foarte bun cu ghimbir. Ne sarbatoream zilele de nastere…uneori in avans, inainte sa plec pe camino, douazecisicinci de suflete s-au intalnit in secret ca sa imi organizeze o petrecere. Prima petrecere surpriza din viata mea. Si cea mai faina. Am baut vin bun si am mancat un cheese cake delicios. In timp ce le povesteam prietenilor mei cum imi iau un rucsac mic in spate si ma transform in calator. Si toata vara am calatorit…dar de fiecare data cand treceam prin Bucuresti, reveneam aici pentru cateva momente, pentru a imi vedea prietenii si pentru a gusta din atmosfera optimista a orasului.

IMG_0976

Aici mi-au schlipit ochii la aproape o intalnire romantica. Aici am venit intr-o seara de miercuri sa citesc o carte care ma facea sa rosesc.

Aici mi-am incalzit sufletul.

IMG_1734

Aici am redescoperit joaca. Am inceput, voioasa sa pozez tot ce ma intriga sau imi placea 🙂 Acceptasem o provocare de la un super-om, sa fac o poza in fiecare zi. Nu stiu daca au trecut, de atunci 2 zile la rand in care eu sa nu fac cel putin 3 poze. Am luat-o in serios si mi-a placut.

IMG_0982

Cred ca cel mai tare m-am distrat cand am pictat 🙂 ca un copil care descopera…acuarelele. Am impletit culorile 🙂

IMG_1751

IMG_1759

Aici m-am simtit iubita si in siguranta…
IMG_1786

Acuarela a implinit un an. A trecut un an de cand se desfasoara minunatia 🙂 In doua minute si ceva poti sa vezi aici un rezumat mult mai frumos decat as putea eu vreodata sa descriu in cuvinte. Sa vezi cata voiosie, cata culoare, cata prietenie…

Daca ai o privire agera, poti sa ma vezi pentru cateva secunde. Cu zambetul pe buze.

IMG_1788

Micul meu colt de gradina cu miros de liliac…

IMG_1811

15 thoughts on “La multi ani, voiosi, Acuarela!

  1. Acum, aici, e ca și cum am fi cu toții în cafeneaua de care povestești… E cald, e prietenos, e bine… Eventual, pune pe-aici niște ciocolată caldă, să bem cu toții. 🙂

  2. Pingback: adult sau copil? | Fetița cu ‘nu’ în brațe

  3. Pingback: jurnal de vacanta. sau cum a supravietuit o adepta a vegetarianismului de sarbatori | Fetița cu ‘nu’ în brațe

Let me know what you think!

