Creative writing / Food for the soul / Insight

Actualitati. Motivatie. Actiune.

Am bagat de seama ca aventurile mele de asta-vara nu prea sunt cautate. Asta nu ma opreste sa continui sa le postez. Pentru mine.

Ultimele zile au fost destul de statice. Programul obisnuit. Vreme ploioasa. Am reusit totusi sa fac cate o plimbare cu bicicleta in pauzele cu soare.
20140117-022301.jpg

20140117-022245.jpg

Dar in rest am petrecut mult timp in jurul calculatorului. Uneori util, alteori asa si asa.

#1. Deobicei ma uit pe feisbuc sa vad cine isi serbeaza ziua. Dar curiozitatea m-a impins mai departe si m-am uitat pe wikipedia. Asa am aflat ca pe 15 ianuarie, s-au mai petrecut si alte evenimente in afara de nasterea lui Eminescu in anul 1850. In 1559 Elizabeth I devine regina Angliei. In 1622 se naste Moliere, in 1894 Ecaterina Teodoroiu, in 1909 Jean Bugatti, 1929 Martin Luther King, Jr. (ne place de el pentru ca a fost cel mai tânăr laureat al premiului Nobel pentru Pace), in 1988 se naste Skrillex. De el nu ne place 🙂 Si sa nu uitam ca in 2001 se lanseaza Wikipedia.

Pe 16 ianuarie s-au nascut multi oameni, bineinteles dar evenimentele cele mai interesante mi s-au parut urmatoarele: in 2005 doamna Adriana Iliescu profesor universitar de literatură română și scriitor de povești pentru copii a nascut o fetita la aproape 67 de ani. Si a intrat bineinteles in cartea recordurilor. In 2006 Ellen Johnson Sirleaf devine prima femeie sef de stat din Africa. De parca nu ar fi suficient, doamna aceasta primeste si ea Premiul Nobel pentru Pace pe 2011 pentru „lupta lor nonviolentă pentru siguranța femeilor și pentru dreptul femeilor de a participa deplin la făurirea păcii”.[sursa wikipedia]

Si pe 17 ianuarie s-au nascut niste nume sonore, si anume : in 1706 Benjamin Franklin, 1942 Muhammad Ali, 1964 Michelle Obama, 1969 Tiësto, 1980 Zooey Deschanel, ce imi place de ea. La multi ani, Zooey.

#2. Pe langa discutii cu prietenii care m-au motivat, am dat peste discursul lui Karina Hollekim. O gagica, schioare si Base-jumper care acum cativa ani a avut un accident. Pe scurt, a sarit din avion dar nu i s-a deschis parasuta. A supravietuit, doctorii i-au spus ca nu va merge niciodata. Am uitat cate fracturi si cate traumatisme a avut. Dar am retinut ca i-au gasit o bucata de pamant in picior. Si totusi, ea se hotaraste sa invete din nou sa mearga. Ba chiar sa se intoarca in munti unde ii place ei si acum schiaza. Si acum cateva zile a nascut. Femeia aceasta a fost in Bucuresti la TED. Vezi filmuletul aici, o sa iti placa. Jos palaria. Ea ne sfatuieste sa ne traim viata. “what could go wrong?”
1

#3. Planuiesc o excursie cu prietenele mele. Mult mai greu decat mi-am imaginat. Dar o scoatem noi pana la capat pana la urma. Cheapflights.com e mana cereasca pentru bilete de avion ieftine. Indrazneste!

#4. Gata. Am decis In viitorul apropiat voi pleca undeva in Asia, sa invat cat mai multe despre yoga. De la maestrii adevarati. Printre oameni frumosi si fara internet probabil.

#5. Citesc un fragment din cartea mamei. Mama, sunt foarte mandra de tine, sper sa nu scrii chestii rusinoase despre mine 🙂

#6. Apropo de mama…am dat peste niste nebuni (in sensul bun) care ne spun cum si-au educat ei copii astfel incat ei si-au platit singuri facultatea. Ii puneau sa faca treaba in casa de la 3 ani. Le cumparau cea mai veche rabla la 16 ani. Prima norocoasa a fost fiica lor, care a reparat-o singura si a avut cea mai smechera masina dintre colegii ei. Plus voluntariat plus, plus, plus …dar mai bine citeste tu aici. Este o lectie buna de educatie. Cand fac copii mai citesc si eu.

#7. Noul meu blog in engleza incepe sa inmugureasca, aproape are nume si domeniu. Toate la timpul lor. Fac liste peste liste si apoi ma consult cu oameni cheie. Ce fain sa ai cui sa ii ceri o parere. Si chiar sa o primesti. Multumesc! Sunt mandra de mine ca dupa un an, in sfarsit, prinde forma. Ideile din capul meu incep sa iasa. Tine-mi pumnii. De fapt, nu e nevoie ca stiu eu ca iese bine. O sa iti placa.
2

#8. Am dat peste un articol cu 20 de joburi ale viitorului. Sau joburi din viitor. Daca nu stii ce sa te faci cand cresti mare, poti sa inspiri din el. Mie mi-au atras atentia urmatoarele. Hackschooling counselor, iti amintesti de pustiul acesta? Mie mi-ar placea sa fiu: curiosity tutor (am avut si eu unul la un moment dat. Multam’ stim noi cine), productivity counselor sau quantified self personal trainer, digital detox therapist (am nevoie, stiu 🙂 ), si de ce nu, urban shephard 🙂

#9. Un prieten drag, adica el a spus ca nu mai sunt fetita cu “nu” in brate, ci fetita cu “repede” in brate. M-a amuzat teribil.

#10. Totul se termina cu o luna plina in toata splendoarea. Noi inceputuri, receptivitate, numai de bine 🙂

4 thoughts on “Actualitati. Motivatie. Actiune.

  1. Tare mult mi ar placea sa iau aparatul dupa mine si sa ma plimb si sa postez cat e de frumos pe unde merg. Dar deocamdata, din pacate, nu este inca momentul. Dar, cand va fii, facem concurenta intre poze

Let me know what you think!

