copii / Insight

Cadou de la mama

Clement a venit de la verisorul lui, unde a fost in vizita tot weekendul. A stat puțin si s-a jucat cu tatăl lui iar apoi a venit spre mine. Inițial sa îmi ceara apa apoi, l-am luat in brate. L-am ținut câteva minute pana mi-a povestit cum a petrecut. Când sa il las jos, ridica mâinile sa il iau iar… Si il iau din nou, iar il las jos… Si tot asa pana ajung sa il duc in brate pana la dus. M-a impresionat pe scurt. Si mi-am imaginat senzația pe care o simte o mama când puiul ei întinde mâinile spre a fi luat in brate. Oare eu făceam asa când eram mica? Sau eram prea ocupată sa fiu neastamparata? Ma opream vreodată sa întind mâinile in sus către unul din părinții mei? (Nu cred) Faceam vreodata gesturi de copil dragut care iti topeste inima? 🙂

Povestioara aceasta mica ma duce cu gandul la mama. Si la toate motivele de pe lumea aceasta pentru care ii sunt recunoscatoare. Sunt enorm de multe. Multumesc, mama! La multi ani!

My-Seven-Wonders1 Image source

Asta am primit eu de la mama mea. Deci am primit tot ce imi trebuie. Plus multe exemple bune si altele rele ca doar suntem oameni. M-a invatat sa apreciez natura, naturalul si pe mine. Lectiile ei nu au fost usoare dar acum ca privesc in urma, nici ei nu i-a fost usor. Oare chiar nu observa cand aruncam bucatile de carne sub masa ca sa nu le mananc? 🙂

Eu oricum sunt multumita ca ea e mama mea. Când eram mica aveam momente când ma supărăm foarte tare pe ea pentru ca ma ‘obliga’, de exemplu, sa schiez sau sa merg la aerobic. Când am crescut mare, am realizat ca eu sunt cea care ma obliga sa fac lucruri utile pentru mine si ii simt lipsa.

Ea este mama 🙂 Nu pare suficient de batrana cat sa imi fie mama, poate sora 🙂
20140119-220951.jpg
Asta-vara pe camino, toata lumea credea ca sunt adolescenta pentru ca o vedeau pe mama cat de tanara si frumoasa este 🙂
20140119-221003.jpg
Gata cu dragalaseniile pe ziua de azi, inchei cu poza mea preferata:)
20140119-221009.jpg
Te iubesc, mami!

7 thoughts on “Cadou de la mama

  1. Fata draga, esti o norocoasa!! LA MULTI ANI, mamei tale!!!
    Sa stii ca si eu aruncam carnea, insa nu sub masa ci-n wc…:-) Iar de suparat, ma suparam pe mama ca ma punea sa ma spal pe dinti si ma ducea mereu la dentist. Azi ii multumesc!

Let me know what you think!

