Creative writing / Food for the soul / Insight / Sport

Fetita cu nu in brate fericita

Ma trezesc devreme ca sa ma ocup puțin de copii pentru ca am cam chiulit in ultimele zile. Suntem un grup de 30 de oameni, e greu ca Clem sa imi simtă lipsa. Totul a început de aseară când am simțit ca e mai bine sa merg la culcare înainte de ora 11 🙂

Am avut parte de o sesiune grasa de ras când Luc a fost nevoit sa poarte o peruca interesantă. Am fost ‘obligată’ sa gust niște băuturi pe care nu le știam. Nu imi explic exact cum am ajuns sa ma culc prima in loc sa stau in sânul petrecerii. Ma bucur ca am reușit aceasta performanța. 

Aici nu e nevoie sa te dai in spectacol, avem suficientă voie buna si in plus mai nou prefer sa etalez si alte calități nu numai simtul umorului. 

Ceilalți au petrecut intens aseară iar la micul Dejun un tip din grup a venit îmbrăcat cu frac si joben argintii cu paiete. O alta pedeapsa a lor :)))

Nu se comoara nimic cu febra musculară de la mersul in clapari. O durere-plăcere pentru mine.  Azi facem repede bagajele si mergem cu toate după noi la pârtie. 

Skiem pe soare. Se deschide încă o porțiunie mare de pârtie care era ieri închisă din cauza vremii nasoale. Minunat. Copii fac progrese la ski. Nu ma mai pot opri din a le admira corpusparele fragile dar extrem de puternice, neinfricate si fără oboseala in același timp. 

20140129-172608.jpg

La prânz merg cu Lisa in sala de mese pentru cei cu mâncarea din traista dar nu ii găsim pe ceilalți din grup. Foarte bine ne mâncăm sandwichurile in liniște si pe urma ieșim afara. Bem un ceai pe șezlonguri si observam …suntem înconjurate de munți, vârfuri ascuțite acoperite cu zăpada, si in jurul nostru multă animatie si multă civilizație: mulți spanioli cu limba lor dulce, mulți francezi cu limba lor delicata si melodioasa. 

20140129-172616.jpg

Coboram cu telecabina, admir munții si sunt recunoscătoare ca am ajuns aici sa ii vad. O alta senzație pe care o iubesc este aceea după ce m-am încălțat in bocanci dupa ski si ma simt ușoară dar puternica in același timp. Ma întind…incredibil cat de mult ma ajuta sa cunosc câteva posturi de yoga…in orice împrejurare. Dacă vrei sa gusti yoga in București da-mi de știre. 

20140129-172622.jpg

Pana atunci iti doresc din suflet sa ai parte de senzații si emoții frumoase si dragi ca ale mele. La mine sunt la ski, poate la tine sunt la pescuit. Bucura-te de ele si mai apar si altele.

Ma bucur ca am avut ocazi sa o cunosc pe Lisa si sper sa o mai vad. Am vorbit verzi si uscate, este o fata extrem de simpatica si dulce. M-a invitat la ea la Paris. Chiar as vrea sa merg. Mi-a spus ca se simte bine si in siguranta in prezenta mea. Si a mai zis ca fac poze de revista :D.

Stau cu nasul pe geam si admir munții in depărtare. Vârfurile acoperite de zăpada ne înconjoară din toate părțile.
Imi iau rămas bun de la casele din piatra cu Acoperiș negru (specific pirineiilor). 

O lăsam pe Lisa la Tarbes la gara. Suntem foarte aproape de Spania.

20140129-172628.jpg

20140129-172634.jpg

Am avut o vacanta ffffoarte frumoasa. Intr-un grup surprinzător de bine organizat, cu 30 de oameni de toate vârstele între 4 si 40 de ani :)))

Ne-am amuzat, am schiat, chiar ne-am distrat. Corpul meu e fericit, a respirat aer curat, s-a mișcat, a stat afara si s-a odihnit. In plus, trei zile fără internet fac minuni.

Cu mâncarea am stat mai prost, dacă mai vad un sandwich cu brânza, vomit.  Păcat. Era una din mâncărurile mele preferate. Dar stomacul meu nu e de acord, nu cred ca ma iubește in aceste momente. Chiar si asa, eu il iubesc pe el si voi face tot posibilul sa ii câștig simpatia…

Let me know what you think!

