Creative writing / Insight / Yoga

cine esti?

Acum doua seri vorbeam cu un prieten drag, cu Anton despre viata, scopul ei, ocuparea timpului si calatorii. Cele din urma sunt subiectul nostru comun cel mai des, vara trecuta am stabilit sa plecam in lume impreuna, mai exact in Asia. Inca nu am plecat dar nu ne dam batuti. Rectific, el a plecat in Asia, s-a intors dar ar mai merge inca odata 🙂

Avusesem amandoi cate o zi mai tulbure si ne incurajam unul pe altul. Mi-a venit o idee. Sa il pun sa faca un exercitiu in care sa scrie intr-o fraza cine este el, ce contributie vrea sa aduca pe lumea asta si ce il face fericit. Si sa adauge o poza.
20140129-223022.jpg
Se descurca bine 🙂

Aseara ne-am scris din nou si am facut schimb de fraze. El a descoperit ca e tanar, sanatos si are mult timp liber. In plus, se bucura de timp petrecut cu nepotii lui mai mici, de o placinta cu mere si de muzica.

Iar eu, dupa ce am citit ce a scris el, am scris randurile de mai jos. Te previn, este un text dintr-o conversatie personala. Eu nu ma rusinez pentru ca m-am simtit foarte bine dupa ce am scris, oarecum spontan. Multumesc, Anton, pentru inspiratie.

20140129-223029.jpg

“sunt Monica am 28 de ani si de curand mi-am schimbat viata radical. inca ma caut si ma descopar. dar sunt o fata curioasa, o fata care crede ca lumea asta are nevoie doar de mult optimism si iubire. ma simt bine in natura si in miscare. imi place sa fac poze si sa admir peisaje. cele mai placute senzatii le-am trait pe plaja, in padure sau in varf de munte. singura sau insotita. cand rasare sau apune soarele, privesc cu multa placere si bucurie spectacolul colorat de pe cer. eu pe lumea asta vreau sa deschid oamenilor ochii catre frumos, catre multumire si implinire, catre momentul prezent si placerea respirarii aerului curat. ma face fericita sa ajut pe altii, sa ii fac sa rada, sa se miste sau sa devina curiosi. ma fascnineaza tot ce descopar despre yoga, despre corpul meu, despre depasirea limitelor si mi-ar placea sa impart cu ceilalti aceste minunatii.”

Tu cine esti?

3 thoughts on “cine esti?

  1. Buna, sunt Laura, am 28 de ani si o prietena comuna mi-a recomandat blogul tau 🙂 Te invidiez ca faci cursuri de yoga si abia astept sa imi gasesc curs in zona mea (tot in Fr).. si sunt mandra ca urmezi cura de detox 🙂 .. si ca m-ai motivat sa insist pe achizitionarea unui juice maker azi in casa alor mei si sa-i imping mai aprig la verdeturi… si ca ai facut Camino de Santiago…
    Revenind la intrebarea ta: o calatoare, o cautatoare, o visatoare, o artista wannabe’ :))
    Succes!

    • Buna draga Laura. Ce nume frumos. 🙂 Sunt curioasa cine e prietena noastra comuna. vrei sa ne imprietenim pe facebook? 🙂 unde stai in Franta? si eu tot cochetez cu ideea de a bea sucuri de fructe si verdeturi. toate la timpul lor. Camino a fost frumos si reimprospator. iti surade ideea? Cura de detox merge foarte bine, azi e a 8a zi 🙂 sunt pe ultima suta de metri 🙂

Let me know what you think!

