Food for the soul / Insight / Yoga

disciplina si inca o minune

Sambata seara asta mi s-a întâmplat ceva minunat. Hmm dupa o zi cu companie plăcută, cu clătite si cântec. Sa încep cu începutul. In ultimul timp ma preocupa subiectul purificare.

*A stomacului. Practic deja de doua saptamani o tehnica invatata la cursurile de yoga. Pentru ca da, se poate sa inveti sa devii yoghin, nu numai sa faci posturi de yoga daca mergi aici. Namaste.

*A colonului. Azi. La acest capitol revin cu detalii cu alta ocazie 🙂

*Si a nasului. Ma apuc tot de azi, e simplu. Imi trebuie apa cu sare. Si Clement face asta singur cand este racit.

*A ficatului si a vezicii biliare. Citeste aici daca vrei. Eu am avut un mic soc dar este de luat in vedere.

Hipocrates, parintele medicinei, dinaintea erei noastre a scris niste lucruri studiate si astazi de doctori si aplicate in viata de zi cu zi de foarte multi oameni. El spunea: “Alimentele voastre să fie medicamente şi medicamentele voastre să fie alimente.” si “Sănătatea este o comoară pe care puţini ştiu să o preţuiască, deşi aproape toţi se nasc cu ea.”

Sa nu uitam de Seneca: “Sa iti doresti sa fi sanatos este o parte din sanatate.”, de Buddha: “Fiecare om este autorul propriei sale sanatati sau boli.” sau de Charles Simmons care spune “Boala este incalcarea legilor naturii.” Stiu ei ce stiu. 🙂
h Sursa imagine.

Am ‘nimerit’ (știm ca nimic nu e întâmplator, nu exista coincidente, doar sincronicitati) peste documentare despre fructe, legume si rawveganism. Fat, Sick & Nearly Dead, despre un tip care renunta la mancare pentru doua luni si consuma doar sucuri. Cam extrem dupa parerea mea. Dar cu rezultate uluitoare. The Joy of Juicing si Simply Raw Reversing Diabetes in 30 Days.


Si m-am întâlnit cu un site care ma face sa mârâi de pofta. Rawveganjoy.
20140202-150054.jpg
Imagine luata de la Rawveganjoy

Eram singura acasă si am făcut un mic party pe Skype. Am conectat ipodul la boxe, am cântat am făcut clătite dansând 🙂 M-am înfruptat cu o clatita cu lămâie si zahăr brun. Si cu una cu miere. Dulce. In aluat am eliminat zaharul din reteta. Da! eu 🙂 si pe mine m-am surprins 🙂

Eu zic ca atât timp cat mâncăm constient si in favoarea noastră, cu fructe si legume care s-au copt in lumina soarelui, este foarte bine.

In ultimul timp aud de oameni bolnavi care se duc la doctor. Si nu schimba nimic pentru a se vindeca si adaugă doar medicamente. Si ramân bolnavi de aceeași boala sau de alta. Einstein spunea ca nebunia este a face același lucru in mod repetat așteptând rezultate diferite. De ce ai lua medicamente? Bunica spune ca răceala trece cu medicamente in 7 zile si fără intr-o săptămana.

Nu ma înțelege greșit, medicii au rolul lor. Când ceva nu este in regula ne consultam cu ei si ne ajuta cum stiu ei mai bine.

Eu vreau sa punctez ca mai bine previi decât sa tratezi. In ziua de azi consumam mult mai mult decât avem nevoie si ne mișcăm muuult mai puțin ca strămoșii noștri care consumau doar fructe, legume, semințe. Nu aveau Fast food si nu existau conservanți. Da, mâncau si carne. Pentru supravietuire!!! In lipsa de altceva. Si pentru a o avea, fugeau dupa animale sau fugeau de ele pentru a se apara. Înainte sa iti pui friptura in farfurie
cu cartofi prăjiti si cola (ce e aia, cu ce te ajuta?), ai alergat doua ore in frig dupa acel porc? Nu cred 🙂 fiecare mănâncă ce vrea pana la urma 🙂 nimeni nu e perfect 🙂 dar nu cred te poți uita in oglinda si la imaginea de ansamblu si sa spui ca iti place …

Tot mai mulți oameni, preponderent americanii si taximetriștii 🙂 sunt obezi si iau in mod constant medicamente pentru tensiune si multe altele. Ok, iau medicamente pentru ca nu au încotro. Dar ce mănâncă acești oameni? Crezi ca ar ajunge in acea situație dacă ar mânca legume si fructe si măcar doua zile pe săptămâna fără carne?
blog

Când am văzut documentarele m-am uitat in oglinda si m-am simțit recunoscătoare ca sunt sănătoasă 🙂 Aceeași senzație plăcută am avut-o dupa ce am văzut oamenii din viitor din 2300 parca din Wall-E. Sper sa nu ma însel, dar 2300 nu e atât de departe oameni buni. Te-ai bucurat când ai văzut ca nu se mai pot misca? Ca au tot ce le trebuie, toate gadgeturile încât nu au nevoie sa meargă? Nu cred, dacă erai unul din acei oameni, un om ca si noi pana la urma, nu te condamn doar pentru ca esti neinformat, nu ajungeai pana aici cu lectura.

Eu m-am speriat la gândul ca oamenii ar putea ajunge asa! Cum sa nu alergi, sa nu sari, sa nu te indoi? Corpul nostru este tot ce avem pe lumea aceasta până la urma. Hai sa deschidem ochii si sa ne bucuram de el. Asa ca in seara aceea, eu am luat decizia sa țin un alt regim de purificare a lui Oshawa. Eu si prietena mea draga draga, ce ma bucur ca mi-a scos-o universul in cale 🙂

Asa ca azi, de luni, am inceput. Regimul prevede ca pe o durata de zece zile să se consume exclusiv cereale: grâu, orez, mei și hrişcă (adică numai cereale yang), în orice combinaţie sau proporţie, fierte sau coapte. Nu sunt pro schimbare brusca dar simt ca pot! Si ma provoc pana la capat. Voi scrie in amanunt despre aceasta experienta. Pentru mine. Pe diseara.

3 thoughts on “disciplina si inca o minune

  1. Pingback: prima zi de regim. victorie | Fetița cu ‘nu’ în brațe

Let me know what you think!

