Food for the soul / Insight

prima zi de regim. victorie

1
Ar fi bine sa citesti ce am scris azi dimineata ca sa intelegi despre ce vorbesc acum. Si aici gasesti informatii despre regimul meu.

Incep cu purificarea colonului cu apa sărată. Dupa ce ii dau lui Clement sa mănânce si il duc la școala. Termin pe la 11 cu purificarea si iau prima masa cu orez. Intergral, fiert cu putina sare. Eu am mai avut o perioada in facultate când gateam mult orez. Adică il fierbeam cu multe mirodenii. Mi-am amintit cu drag aceea perioada…

Imi fac puțin de lucru prin casa si apoi ma duc la școala sa ajut la biblioteca. Ma simt liniștita si ora aceasta printre copii colorati trece repede.

Ma întorc acasă. De-obicei, in acest moment al zilei, imi prepar de mâncare si mănânc. Acum nu e cazul, mai am orez de dimineața. Teoretic este posibil sa apară stări de somnolenta asa ca nu mi-am programat nicio ieșire astăzi.

Eu ma simt bine dar ma culc puțin. Mai lenevesc, ma uit la un episod din Suits.

Il iau pe Clement de la școala, sunt doar eu cu el, tatăl lui este la Paris pana joi…Cel mic este surprinzător de cuminte astăzi. Facem împreuna o supa si orez. El mănâncă supa la felul unu, o pulpa de pui (preparata de taicasu in weekend) si orez cu ketchup la felul principal. Nu poate fără ketchup. Deocamdată. Il înțeleg pentru ca si eu am avut o pasiune pentru acea otrava dulce si roșie. Eu am încetat sa consum asa ceva de câțiva ani. Nu observa ca eu am mâncat doar orez, își mănâncă iaurtul cu miere la desert.

Il rog sa se spele pe dinti si sa își pună pijamalele. Si din fericire ma asculta din prima. Ii citesc o poveste cu pirați si el adoarme.

Imi fac repede un dus si ma uit la un documentar despre hatha yoga pradipika…

Noapte buna.

2 thoughts on “prima zi de regim. victorie

    • multumesc pentru like-ul pentru vointa. ma ajuta.

      si eu sper sa reusesc 🙂 in aceasta seara am devenit sigura ca voi reusi 🙂

      inteleg comparatia cu liniile paralele. si eu eram la fel chiar daca in mod normal ma preocup sa mananc cat mai sanatos. de aceasta data, dieta este pentru trup si suflet. pentru mine 🙂

Let me know what you think!

