Food for the soul / Insight

ziua 4. Sunt mândră de mine!

Ma trezesc cu foame. Asa ca ii dau micul dejun lui Clement si mănânc niște hrisca înmuiata in apa. Ma satur repede si imi continui activitățile.

Orice durere sau reacție a corpului in timpul regimului este un semn ca se detoxifica, se purifica. Cu cat sunt mai intense aceste simptome, toxinele din corp sunt mai multe. Azi am auzit de la cineva ca simptomele ar fi mai intense in ultimele 2-3 zile. ‘Om trăi si ‘om vedea!

La mine a fost totul normal pana acum. Mi-a apărut un coș. Unul 🙂 Stiu ca pot fi mai multe cauze, dar acum sigur e de la detoxifiere. 🙂

Sunt plină de idei. Si mi-e dor de ceai.

As bea sau as mânca ceva cald. Iau hrisca asa înmuiata si o dau puțin prin tigaie. A devenit ușor crocanta si buna. Si calda.

Ma duc la yoga. Ce bine a fost! Doua ore de placere. Imi fac un dus si ma ung bine cu unt de cocos. Miroase atât de frumos! Ce bine ca am timp sa ma rasfat.

Mirosul este mai acut, m-am surprins mirosind curioasa pasta de dinți. Miroase frumos. A plante si usor mentolat. Este organica, fara fluor. Te-ai intrebat vreodata de ce se adauga fluor in pasta de dinți?

Mi-e pofta de ceva cald. Imi gătesc orez alb, orez negru si mei. Adică coc cerealele in multă apa in tigaie. Totul devine mov închis. Orezul negru trebuie sa fie plin de antioxidanți. Pana si lingura de lemn cu care am amestecat, a devenit mov. Oops 🙂
20140206-205605.jpg

La cina pregătim quiche lorraine. I-am spus lui Luc despre regimul meu doar cu cereale, asa ca profita si gătește cu carne.

Sa iti spun cum se face. Se ia un blat foarte subțire si se pune intr-o tava rotundă. Intr-un castron se amesteca 5 oua, toată brânza din casa, smântână si mult lapte. Se condimenteaza cu sare piper si mouscade adica nucșoară. Se toarnă compozitia peste blat si se adaugă cașcavalul ras si niste plante aromatice.

Cuptorul sa fie cald la 180 grade, se baga jumatate de ora la cuptor. Se serveste rece.
20140206-205620.jpg

Pe mine acel maclavais nu m-a tentat deloc, eu as fi pus, un ou, o lingura de smântână, fără lapte, multe legume si brânza rasa deasupra. Fiecare cu gusturile lui. Deci de quiche nu imi e pofta, dar parmezanul miroase atat de bine 🙂 Ma gandesc sa improvizez un quiche vegan dupa ce ma purific.

Ma depaseste mirosul din bucatarie asa ca ma duc sa admir apusul.
20140206-205613.jpg

Ieri spuneam ca azi mancarea din farfurie va fi colorata. Dupa ce in primele doua zile am mancat doar orez alb. Sa iti spun ce am gătit eu. Ce, numai ei sa se răsfețe? Am luat hrisca înmuiata, am pus-o intrun vas de yena, am acoperit-o cu amestecul cu orez negru de la prânz si am adăugat niște apa.
20140206-205631.jpg

Ornez cu niște boabe de hrisca si o bag la cuptor.
20140206-205637.jpg
Arata bine, nu? 🙂

La masa, dau explicații peste explicații de ce nu mănânc supa si nici salata. Ca doar nu îngrasa, sunt legume, si imi plac atât de mult. Reusesc sa ma fac înțeleasa, primesc laude plus o privire care spune ‘ești nebuna’ 🙂

Când am terminat cina, am simțit ca am depășit un prag. Sunt mândră de mine! Noapte buna!

4 thoughts on “ziua 4. Sunt mândră de mine!

  1. Arată bine, însă nu întreb ce gust au. 😀 O singura data am gustat hrisca si mi s-a facut rau instant. Mai important e că și eu sunt mândră de tine! Ține-o tot așa! :*

    • Mie imi place gustul cerealelor 🙂 as adauga legume si condimente, dar ma descurc si cu sare 🙂 mai sunt cinci zile 😉 multumesc pentru susținere. Sa ai un weekend fain!

Let me know what you think!

