Insight

ziua 5. sunt cea mai tare!

Aseară am pus la înmuiat osutacincizeci grame de orez sălbatic si osutacincizeci grame de mei integral. Ma gândeam la felul in care se schimba semințele si cerealele dupa ce au stat in apa. Ai încercat? De exemplu, semințele de floarea soarelui, dupa ce au stat peste noapte in apa, sunt ca cele crude la gust si ca si textura.

Am dormit bine. 🙂 A sosit si ziua cinci. 🙂 Se spune ca in ziua a patra apar cel mai frecvent piedicile ai obstacolele.

Ma ocup de Clement. Ii dau sa mănânce si il imbrac. Eu ii pregătesc hainele de obicei si el se îmbracă. Eu intervin doar daca durează prea mult. In dimineața aceasta vrea alți pantaloni si când e gata ma întreaba daca e chic. Ii spun ca el este cel mai frumos de la el din clasa si plecam la școala. Directoarea ma vede si ma cheamă sa discutam. M-am simțit ca in liceu când, daca făceai o prostie, ajungeai la o discuție cu directorul școlii. Acum, daca ma gândesc mai bine, nu am vorbit niciodată cu directorul școlii mele. O sa am o discuție cu el la întâlnirea de zece ani. 🙂 Raphaele, directoarea lui Clement imi spune ca cealaltă bunica s-a ‘plâns’ de activitatea mea. Este vorba de o doamna care m-a călcat puțin pe coada. Ea s-a plâns ca eu fac toată treaba si nu o las si pe ea. Pana la urma facem asta de plăcere, benevol si eu vreau ca toată lumea sa fie multumita. Martea viitoare voi sta cu ea la o discuție, cu o cafea si un pahar de apa pentru mine 🙂 si ii voi spune ca vreau sa învăț eu de la ea. O voi întreba cum vrea ea sa procedeze. Mie imi convine oricum 🙂

Dar destul despre Clement si despre școala. Sa vorbim despre mâncare. La micul dejun mănânc resturile de ieri. Încălzite si bune.

La prânz ma bucur de gătit. Pur si simplu. Am fiert hrisca cu orez alb integral. Aveam pofta de ceva moale. 🙂 Am copt si mei lăsat la hidratat de aseară. Are un gust plăcut. Nou pentru mine.

Începe sa imi placa mult sa scriu despre experiența aceasta. Primesc multe încurajări si toată lumea își da cu părerea. Imi place când toate conversațiile sunt pe aceeași tema si aflu lucruri noi.

16

Simt nevoia sa lămuresc ceva. Eu nu am făcut o trecere brusca spre acest regim. Am auzit prima data de el acum doi ani si mi-a suras ideea. Atunci singurul mod in care credeam eu ca as putea sa il țin, ar fi undeva izolata de lume printre oameni care doar asta fac, ca in tabăra. Si sunt de acord ca trebuie sa faci schimbari treptat, sa introduci cate un aliment, doua, sa studiezi cum reactionezi. Acum doi ani am renuntat la carne. Foarte usor pentru ca am avut exemplul mamei de cand eram mica. Cand ma gandesc cum sunt tratate animalele in ferme si cum arata acum industria alimentara, imi vine sa ma mut la tara si sa mananc ce cultiv cu mainile mele. Intotdeauna am avut o repulsie fata de lapte si fata de carnea cruda. Nu mi-a placut niciodata sa ating carne cruda, iar ca sa o tai …cumplit. Am avut o prima faza am mancat cam aiurea. De cand am venit in Franta, lucrurile s-au schimbat. Am introdus multe fructe si legume locale, mananc regulat, respect si ma bucur de mancare. Si pentru mine este primul regim dupa foarte mult timp. In facultate, am avut cateva luni in care tineam dieta dupa dieta, fara vreun rezultat evident. Mi-am atins scopul dupa ce acesta a devenit sa fiu sanatoasa, nu sa slabesc zece kile.

La cina sunt singura acasă. Apropo de tabăra si de izolare, am refuzat invitatia de a lua cina la niște prieteni, cu o companie draguta dar cu multe bunătăți. Nu simt nevoia sa dau acum testul suprem asa ca imi pun niște orez alb si negru (sălbatic) la cuptor.

Ma bucur ca aud părerea mamei despre acest regim. Vrea si ea sa il țină, dar când e luna in scădere. Fiecare cu ale lui dar de-obicei știe ea ce știe.

La dus, ma dezbrac si ma uit mai atent in oglinda. Arat bine 🙂

9

Gata cu izolarea. Ies la o plimbare prin centru. Eu pot sa beau apa când omul din fata mea bea o bere!

Si sa nu uitam, am făcut jumate de ohsawa!!!!

7 thoughts on “ziua 5. sunt cea mai tare!

Let me know what you think!

