Food for the soul / Insight

ziua 8. provocari de la micul dejun

Tortura cu gâche. Clement a mâncat-o cu miere dar Luc a prăjit-o si a uns-o cu gem de prune. Nu vrei sa știi cum miroase in aceasta bucătărie.
ga

Cum fac sa ma abțin?
1. Imi aduc aminte de câte ori am mâncat una, doua dau trei felii cot la cot cu Clement. Nu m-am simțit extraordinar dupa.

2. Citesc ambalajul. Da, e mai sănătoasă ca un snickers dar nu cu mult.

3. Imi trec gânduri prin cap, daca as lua doar o inghititura…si apoi tot gândurile mele se redreseaza singure. Am un scop mai important decât o placinta.

Deci sa recapitulam. De opt zile mănânc doar cereale: orez, hrisca, mei si grâu. Ele arată asa:

Orez – rice – riz – riso
rice

Hrisca – buckwheat – sarrasin – grano saraceno
hrisca

Mei – millet – millet
mei

Grâu – wheat – ble – grano
grau

Am mâncat între trei si cinci mese pe zi. Pielea arată mult mai bine, celulita a cam plecat de pe unde se încăpățânea sa rămână. Mi s-a acutizat mirosul. Nu am avut nici o problema cu digestia. Am uitat cum este senzația de balonare, am uitat de gaze. Limba nu mai imi este încărcată dimineața. Nu imi e pofta de dulciuri. Abia aștept sa pun scorțișoară peste hrisca in a 11a zi 🙂
cereale

Urmează ultimele doua zile. Apoi inca doua-trei in care voi continua cu cerealele in mare proporție dar voi adauga si legume fierte. Abia apoi voi mânca si fructe. Abia aștept. 😀

Azi la cina am gătit orez fiert pentru toată lumea nu doar pentru mine. As face un curry cu orez si legume. Le si vad 🙂

La dus ma răsfăț. Imi fac un gomaj cu cafea, miere si ulei de cocos care face pielea mea fina sa devină perfecta. Hidratata si frumos mirositoare.
g

11 thoughts on “ziua 8. provocari de la micul dejun

  1. Ce dieta urmezi?Este ceva anume?Este recomandat de nutritionist sau faci ce vrei?
    Treaba cu gomajul ma tenteaza maxim si pe mine…suna a rasfat! 😀

    • eu urmez o dieta ‘inventata’ de George Oshawa, pe numele său adevărat Yukikazu Sakurazawa, fondatorul dietei macrobiotice. Timp de zece zile consum doar cereale Yang precum grâul, orezul, orzul, ovăzul, secara, meiul şi hrişca.

      “Dieta macrobiotică creată de George Oshawa se bazează pe conceptul oriental de energii complementare yin şi yang – două forţe opuse, dar complementare care guvernează toate aspectele vieţii. Pentru a menţine un echilibru natural şi armonia întregului corp, cele două energii trebuie să fie echilibrate, reinstaurarea acestui echilibru având ca efecte vindecarea, detoxifierea şi echilibrarea fluxurilor de energie din corp.”

      uite aici am scris mai multe detalii plus linkuri catre alte articole
      https://fetitacunuinbrate.wordpress.com/2014/02/05/a-treia-zi-de-regim-victorie/

      seara faina, Ana.

Let me know what you think!

