Food for the soul / Insight

Ziua 10 ultima!!!!am reușit!!!

Nu-mi vine sa cred. Am ajuns la ultima zi. Eu am reușit. Pentru prima data in viața mea am început un program si l-am dus la final cu răbdare si cu disciplina. Se poate, sa știi. Orice se poate!
20140213-220912.jpg

Clement mi-a făcut cel mai frumos cadou in aceasta dimineața. Ne pregătim sa plecam la școala si imi propune sa mergem amândoi pe trotineta acum ca sunt puternica. Nu i-am spus ca țin dieta de nici un fel. I-am explicat cum funcționează corpul uman si i-am spus ca acum fac o reparație capitala ca la mașina. A replicat ca el este copil si este in stare perfecta de funcționare. Eu i-am confirmat si l-am laudat. Cu următoarea ocazie ii voi spune si de toxine si de nevoia corpului de a se curata. Poate renunța la ketchup la șaisprezece ani si nu la douăzecisidoi.

Azi plecam la Paris. Imi pregătesc merindele pentru diseară si mâine dimineața. Ma uit la pungile cu cereale si constat ca am mâncat cu aproximatie un kilogram si jumătate de cereale. Sau osutacincizeci pe zi bine îmbibate in apa.

Părăsim Bordeaux-ul însorit. Nu prea ne potrivim cu muzica din mașina. La radio cânta Pink – Luc întreaba daca imi place si eu răspund ca da, in ton cu Clement 🙂 Luc isi da ochii peste cap. Câteodată am impresia ca are vârsta tatălui meu. Adică este o prăpastie ca si cultura între generatiile noastre. Cu tata am, cat de cat, gusturi comune la muzica.

Concluzii
Dupa zece zile de alternat trei cereale, am aflat ca imi place sa gătesc si sa pregătesc masa.
Am constatat ca acest ritual de pregătire a mâncării si pe urma Așezarea pe farfurie si ornarea precum si Curățarea vaselor ulterior fac parte din ritualul mesei.
20140213-220925.jpg

20140213-220943.jpg

3 thoughts on “Ziua 10 ultima!!!!am reușit!!!

Let me know what you think!

