Insight / Travel

Fetita cu nu in brate la Bucuresti

Nu am fost la Paris. Cel puțin nu in calitate de turist. Doar in tranzit. La fel si la Roma. Iar apoi la București. Am treaba, nu sunt in vacanta. Ma simt ca un om de afaceri important doar ca, in loc de costum negru, pantofi lustruiti si o servieta, eu am incaltari galbene, rucsac verde si palton rosu. Simultan e cam mult, stiu. Cam asa am fost la notar, la banca, la schimbat permisul de conducere si la prieteni in vizita.

O mica pravalie online va creste mare in curand. Cel mai bun ceai si cel mai bun martipan pe care l-ai gustat vreodata. Am devenit asociat. Traiasca birocratia. 20140224-185110.jpg

20140224-185407.jpg

Fosta mea casa a devenit un atelier dragut cu oameni faini si haine pentru ei. A se citi pentru ele. 🙂
20140224-185036.jpg

20140224-185049.jpg
Chiar daca nu mai locuiesc aici, ma simt in continuare ca acasa. Admir un apus frumos pe balcon. Zilele care incep sau se termina pe acel balcon sunt mai bune.

“Esențele tari se țin in fiole mici” – citat auzit la Acuarela. Pe mine m-a intrigat putin. Ca la carte, daca am ajuns aici, trebuie sa ma joc cu o pensula si cu culorile. Pictez pe un servetel si pe urma ma amuz cand glumim ca va deveni pretios.
20140224-195624.jpg
20140224-185458.jpg

20140224-185401.jpg
Am un permis nou de conducere. L-am obținut usor, românește, stand la coada. Mie imi place sa interacționez cu omul de la ghiseu, inca nu vreau automatizare. M-am distrat pozand. Domnul de la ghiseu a fost amabil si am ales poza cea mai reusita.

Partea cea mai interesanta a calatoriei o povestesc maine. Ramai cu bine, draga Bucuresti.

6 thoughts on “Fetita cu nu in brate la Bucuresti

  1. Succes în afaceri ! 😛
    Țin pumnii să meargă treaba. Ne mai ții la curent, da ? Dacă faci și pagină web, te promovez și eu deși nu am tocmai cine știe ce „audiență”. Dar, na !, poți ști ?

Let me know what you think!

