Creative writing / Insight

o zi frumoasa cu poze si cu soare

Daca imi spuneai in 2004 (cand terminam liceul si dadeam examene pentru ASE) ca eu voi participa la o sedinta foto pentru haine frumoase, as fi spus ca ai innebunit. In 2008 vizitam platouri de filmare si admiram munca in echipa. Eu lucram la banca si nu concepeam sa fac asa ceva. Dar uite ca totul este posibil. Oamenii se schimba. In aceea perioada am invatat multe despre fotografie, am avut cativa profesori buni. Le sunt recunoscatoare.

2014. Moda. Arta. Frumos. Rolul meu? (Tata ma intreaba in gluma, cand ii povestesc la telefon, cu ce am gresit de am ajuns aici.) Ma ocup de protocol, de postat pe Facebook dar fac si poze de amator. Cu un aparat adevarat. Greu dar invat cum sa il tin si ce sa fac cu el. 🙂 Am si un rol mai interesant, mai abstract, discret, de a mentine o atmosfera calma si relaxata si de a incuraja restul echipei unde este nevoie pe ici pe colo. In adolescenta, cand mi-a fost prezentata moda, am indragit-o si m-a fascinat intreg procesul. Iar fotografia, in fata sau in spatele aparatului, apare in viata mea din ce in ce mai des din fericire. Cand eram copil, mama avea casa de moda. La Deva. Ce mama curajoasa am. Ma bucur ca din opt oameni din echipa, patru sunt din Deva.

Pentru un asemenea eveniment, alegem o locatie deosebita. O casa veche…
20140224-185419.jpg

20140224-185435.jpg

Decorul nostru este o camera neagra cu tamplarie interesanta. Geamurile sunt deschise, nu pentru a aerisi ci pentru a permite caldurii de afara sa patrunda inauntru. 🙂
20140224-185413.jpg

Ioana, o fata draguta si talentata machiaza fetele in timp ce se pregateste decorul. Hainele asteapta cuminti sa fie rasfatate.
20140224-185446.jpg

20140224-204910.jpg

20140224-185331.jpg

O blonda si o bruneta. Yin si Yang.
20140224-185318.jpg

Casa este superba, hainele sunt perfecte, fetele foarte frumoase si pricepute iar fotograful profesionist simpatic. Asteptam cu sufletul la gura rezultatele.

3 thoughts on “o zi frumoasa cu poze si cu soare

Let me know what you think!

