Food for the soul / Travel

Curiozitati de la piața

Soarele ma împinge afara. Merg la piața, vecina draguta ma duce intr-una in care nu am mai fost. In tot timpul petrecut cu ea, imi povestește una alta, imi prezintă tot ce avem in jur si imi da sfaturi practice.

Rețetele de bucătărie se transmit in Franța din generație in generație. Se dau ca si mostenire fiind adevărate bogații, mari secrete. Ei le prețuiesc si le respecta. Cu toate acestea, eu nu numai ca sunt acceptata in familie si le primesc, dar am si permisiunea de a le împărți cu lumea întreaga. A fost o lupta grea de convingere dar binele a câștigat. Sa dăruim.

In agricultura, ca un produs sa fie bio, trebuie sa fi crescut pe un pământ pe care nu s-au mai folosit chimicale de 5 ani.

Cartofii nu sunt potriviti pentru supa. De ce? Când ii reincalzim, au un gust ciudat. Asa e. Cartofii fierți, reincalziti nu sunt prea gustosi.

Vecina m-a învățat cum sa aleg tarabele de la care sa cumpăr. Când un vânzător vinde doar câteva produse, înseamnă ca el le si produce. Cei care vând o gama larga de fructe si sau legume, evident le cumpara. Ingenios.

Jacqueline cumpara mere de la acelasi comerciant de cativa ani. El vinde doar mere, kiwi si mandarine. Il intreb daca mandarinele sunt cultivate de el, in Franta. Imi raspunde ca nu, ele vin din insula Corsica. Nu da bani pe ele, ci trimite mere la schimb.

Spre marea mea surprindere, nu sunt doar produse frantuzesti.

Am cumparat fructe si legume de abia le-am dus pana la masina. Vei afla in curand si ce am facut eu ele. In principiu le-am mancat. Dar cum.
20140313-173723.jpg

20140313-173716.jpg

20140313-173710.jpg

20140313-173704.jpg

Let me know what you think!

