Creative writing / Food for the soul / Insight / Yoga

Ziua internațională a fericirii si hârtie creponată

Azi e ziua internațională a fericirii. Sa o începem cum se cuvine, cu o meditație si pe urmă…

‘I see trees of green…….. red roses too
I see em bloom….. for me and for you
And I think to myself…. what a wonderful world. ‘

Don’t worry Louis. You are not the only one.

Mi-am pus si azi o rochie. Clement imi spune buna dimineața si tu est tres jolie aujourd’hui. Gata, a început bine ziua.

Ceaiul de dimineata il beau pe terasa cu o revista de yoga. Citesc informatii folositoare, vad cursuri pentru obtinerea diplomei si ma pun pe gânduri. Gata, stiu ce fac dupa Franța. Acum trebuie sa ma documentez. Sa studiez ce variante am…

Citesc un articol foarte dragut aici. Cincizeci de oameni au fost rugati sa isi scrie numele pe un balon. Baloanele au fost puse intr-o incapere iar cursantii sunt indemnati sa isi gaseasca fiecare balonul. S-a creat un mare haos si evident nici unul nu si-a gasit balonul. Apoi au fost rugati sa ia fiecare un balon oarecare si sa revina. Dupa cateva minute, fiecare avea balonul cu numele lui in mana. Morala? Nu cauta fericirea, mai bine o daruiesti. Si las-o sa vina ea la tine.

Mai vad si un site plin de minunații pentru yoga, Neti-poturi, saltele, zafu si simt nevoia sa investesc. Merit. Caut un magazin pe internet in Bordeaux sa merg acolo sa vad ce si cum. Nu gasesc.

Mai caut…

Plec la yoga. Curioasa de ce mai învățăm nou azi. Respiram, practicam dar eu vreau sa stiu nume de asane, pe ce chakre ne focusam… Am găsit alt studio pe care il voi descoperi in curând…

Am venit intr-o stare neutra dar plec ultra incantata. Proful zgârcit in informatii si lectii m-a învățat sa am răbdare, sa ma accept, sa imi dezvolt mobilitatea. Incredibil cat am evoluat de când ii frecventez clasele. Si in plus, ma lauda si ma încurajează. Pana la urma cred ca îsi da si el seama cat lucrez si este mândru de mine. La vestiar, colegele imi spun si ele ca se vede ca practic de mult si mai des ca si ele. Ma simt fooooarte bine când aud asemena cuvinte. Iar una din colege are un zafu, o intreb de unde si uite asa aflu de existența unui magazin de profil. Uite cum se aranjeaza lucrurile. Super duper, ghici unde ma duc. 

Bunurile materiale nu ma inveselesc dar in acest magazin, bunurile materiale sunt de fapt spirituale, sunt pentru yoga. Deci plec acasă cu o noua saltea de yoga roșie. Nu aluneca si nici nu miroase a punga de gunoi. O iubesc. Abia aștept sa ajung acasă ca sa o întind pe jos si sa o încerc. Da, stiu ca tocmai am terminat o clasa de yoga. Inca puțin nu strica. 

As fi luat tot magazinul acasă inclusiv vânzătorul. 😀

Acasă. Prânz? Poate mâine. Nu am chef de gătit asa ca iau câteva fructe si imi prepar un platouas. 
Koh-Phi-Phi-the-beach
Photo de la http://www.samuipedia.com

Caut, caut si iar caut. Locul si profesorul care ma va transforma si pe mine in profesoara de yoga. Pana acum nu ma impresionează si nu ma inspira nicicare. Decizia este luată. Asa ca o las deoparte si la momentul potrivit voi știi ce am de facut. Si unde. Si cu cine. Si cum. 🙂
20140320-212056.jpg
Si cana de ceai imi spune sa ma linistesc.

Il iau pe Clem de la școala. Afara e inca soare si frumos asa ca mai stam in curte si ne jucam cu mingea. Ne este greu sa intram in casa, asa ca ne mai distram afara. Suntem singuri acasă, ne facem de cap. Cel puțin pana la ora 19:00 când luam cina. Avem supa crema de legume, hrisca si fac o salata de varza roșie cu stafide si câteva nuci, caju, etcetera. Arata bine si este foarte buna. Il conving si pe copil sa mănânce. 
20140320-212102.jpg

Mâine avem carnaval la școala. Evident sunt voluntar la pregătirea gustării copiilor plus decorul sălii. Primesc tema de casa sa fac flori din hârtie creponată. Nu am mai pus mana pe asa ceva din clasa a patra si ma apuca o ușoară melancolie. Iar ora aceasta de lucru manual ma unge pe suflet. Între timp apare si Luc care este fascinat de florile mele. Sa vedem mâine ce zic profesoarele de tema mea. In Luc nu prea am încredere. 🙂 se amuza si imi spune ca activitatea aceasta imi va fi de folos in viitor. Nu stiu ce sa zic dar eu ma simt bine făcând asa ceva.
20140320-212109.jpg

O seara plina de fericire iti doresc. Si maine o zi fericita. Si poimaine la fel. Si tot asa.

Let me know what you think!

