copii / Creative writing / Food for the soul / Insight

Carnaval

Cânt 🙂 câteva melodii preferate mai vechi si mai noi. Studiez un pic ce imi plăcea la ele sau de ce aveam nevoie de ele. Câtorva le-am spus adio.

Ma pregătesc de carnaval. Fac clătite. In fiecare zi la ora șaisprezece treizeci acești copii îsi iau Gustarea. Fără excepție. Iar azi se vor deghiza, vor defila asa pana in parc si înapoi la școala. La întoarcere vor primi gustarea. Asa ca părinții, nu toți, doar cei care s-au oferit voluntari fac clătite sau prăjituri.

Ajung la școala. Ajut cu pregătiri pentru carnaval si gustarea de dupa. Adica pun pe farfurii tone de prajituri. Cei osutatreizecisicinci de copii primesc cate trei clătite. Restul vor fi de vânzare. Cu cincizeci de centimi poți cumpara o prăjitura sau trei clătite.

In clasa a patra am avut si noi carnaval la școala germana. In acea perioada, adica prin ’95 in Deva nu aveai de unde cumperi un costum ca sa te deghizezi. Părinții nostrii au improvizat toți. Pe mine m-a facut mama garoafa. Roșie. Adica a modificat o bluza de-a ei cu multe volane, mi-a facut o fusta verde, pardon frunze, si mi-a pus ciorapi verzi. Eram o adevărata floricica. Cu noroc pe mine pentru ca am o poza primita de la doamna invatatoare. Danke Frau Judit.
20140324-173622.jpg

Aici este plin de indieni, prințese, supereroi. Clement este Iron Man iar prietena lui este deghizata in Batman.
20140324-174320.jpg

20140324-174326.jpg

20140324-174331.jpg

Discuțiile părinților. Ti-ai luat liber toată ziua sau doar jumatate? Iar ale copiilor, eu m-am deghizat in … Si am venit cu tata. Eu am venit si cu mama si cu tata. Cum găsești echilibrul? Am tras niste concluzii astăzi. Copilul sau copii mei vor avea doi părinți prezenți. De fiecare data când vor ‘defila’ sau oricând vor avea nevoie. Apropo de copii, poza asta e de păstrat 🙂 Multumesc 🙂
20140324-173636.jpg

Defilam pana in parc. O distanta scurta aparent dar cu atatia copii este usor mai dificil. Calm, fără stres si fără panica. Toată lumea zâmbește. Copii defilează înconjurato-sufocați de părinți din toate părțile.
20140324-174337.jpg

20140324-174343.jpg

20140324-174349.jpg

Din nou la școala, din fericire nu ploua, toată lumea mănâncă prăjituri. Cei o sutatreicezeci si cinci de copii tipa, răsuna curtea de parca ar fi cel puțin o mie. Eu sunt din nou voluntar la vânzarea prăjiturilor. Da, le vând in loc sa fiu consumatorul principal. Rolurile se mai schimba. De clătite cred ca pot sa spun ca m-am saturat. De trei saptamâni, le-am tot facut clătite. Deja m-am specializat. Mai sunt pe mese câteva prăjituri pe care le-as gusta deci cumpăr pentru acasă. Luc nu a venit la eveniment asa ca ii ducem si lui. Am avut mare succes cu vânzarea. Nu eu personal, școala. Pot sa ma laud si eu cu ceva, florile mele din hartie creponata chiar au fost cele mai frumoase, le-au pus la intrare.

9 thoughts on “Carnaval

  1. Pingback: Dupa carnaval | Fetița cu ‘nu’ în brațe

    • Aici nu prea se practica genul sau crema de ciocolata pe clătite. Le mănâncă cu zahăr. Cam lipsiti de inspiratie câteodată. Mie cel mai mult imi plac clatitele cu zeama de lămâie, scorțișoară si zahăr brun. Ce zici?

      • in ce ma priveste… fug de zahar…
        la montrel, am mancat niste clatite deosebite… cu salate de tot felul… apoi cu fructe… cu gemuri de tot felul…
        am fost in montreal de cel putin zece ori… si de fiecare data… ca o traditie… ma bucur de calitatea clatitelor…
        la paris… am mancat doar o singura data… si culmea… erau facute si servite de doua romance… asta m-a bucurat cel mai mult…

Let me know what you think!

