Creative writing / Food for the soul / Insight / Sport

Întâlnire cu apusul

Ce fac eu sâmbăta seara când nu ma invita nimeni in oras? Simplu. Imi dau întâlnire cu apusul. Mai bine singura decât sa fiu cu unul care nu e sufletul meu pereche. Sau cu un tip amuzant dar prea tânăr si cu pantofi urâți. Sau cu un tip simpatic dar prea scump la vedere. Sau cu un tip inteligent dar care vorbește prea mult. Iau bicicleta si fac o plimbare lunga. Bicicleta este prietenul meu cel mai bun. Studiez atent locurile si oamenii. Sunt plăcut surprinsă de cate cupluri care se iubesc pot sa vad. Ma mir ca nu sunt toți tineri. In acest oras oamenii sunt frumosi la toate vârstele. 

20140405-215303.jpg

Imi amintesc visul de azi noapte. L-am visat pe iubitul meu din clasa a cincea. Cel mai romantic iubit pe care l-am avut pana acum. Da, jucam si fotbal cu el dar  îsi pregătea de acasă bilețelele pe care mi le trimitea a doua zi in ore. Nu le-am păstrat, nu mai stiu ce scria in ele dar acum mi se pare foarte drăguț gestul. El avea o broscuța țestoasă căreia ii pusese numele Mona. Zicea ca vrea sa fiu tot timpul lângă el si când nu sunt eu cu el, tine broasca in palma si se gândește la mine. Tare frumos. Broasca a murit si s-a stins si pasiunea lui pentru mine. L-am căutat pe feisbuc dar nu l-am găsit. Sper ca e bine, undeva departe si face gesturi dragute pentru iubita lui. 

20140405-215010.jpg

Vad un cuplu care stă lângă florile galbene si le fac poze. Le spun ca sunt frumoase si ca le voi poza si eu. Acum regret ca nu i-am întrebat daca le pun pe Instagram. 

Ma încumet la o plimbare mai lunga si traversez râul. Cuceresc malul celălalt pentru prima data. Am mai avut o tentativa intr-o seara dar atunci am renunțat pentru ca ne era prea frig. Acum traversez un pod din nordul orașului si merg pe malul celălalt si traversez din nou pe podul din sud. 

20140405-215124.jpg

20140405-215130.jpg

20140405-215137.jpg

Cand ma gândesc ca era sa stau acasă. Mi-a plăcut mult plimbarea de azi. Ajunsă acasă, stau pe terasa cu stelele si scriu aceste rânduri. Ma culc devreme pentru ca mâine dimineața merg la yoga…

‘Daca nu iti place unde ești, misca-te nu ești un copac.

Let me know what you think!

