Creative writing / Food for the soul / Insight / Paint

Paradisul meu astăzi

Mai e necesar sa spun ca m-am trezit la șase, am meditat, am facut câteva posturi de yoga…la fel si ieri, si alaltăieri si tot asa. Mănânc micul dejun cu Clement. Eu fulgi de secara cu migdale si un mar, el pâine cu dulceața înmuiata in lapte. Are o perioada in care mănâncă dulceața de căpșuni dimineața, a abandonat mierea. Il duc la școala si la întoarcere ma abat de la drum si ajung in parc. Alerg o tura…chiar ieri imi spunea un prieten drag ca este sănătos sa faci sport in aer liber dimineața. Ii ascult sfatul din plin zilele acestea.

Ma întorc acasă, mai fac câteva posturi de yoga, ma întind, de aceasta data afara pe terasa. Nu stiu cate grade sunt, oricum peste douăzeci si sunt foarte incantata. Îndrăznesc si ma imbrac in costum de baie. Imi vine mai bine ca vara trecută. Am mai povestit ca aici in Franta, miercurea este un fel de weekend. Copii nu au școala. Asa ca si eu imi fac programul de weekend. Tot ieri, am avut o discuție plină de revelații cu o prietena si am constatat ca nu merita sa trăiești o viata gri așteptând sfârșitul de săptămana ca sa faci ceea ce iti place sau ca sa iei o gura de aer curat. Eu trăiesc in fiecare zi ca si cum ar fi vacanta. Nu o sa iti spun ca ieri am gătit mult si m-am ocupat de rufe, nu este acel gen de post. Înainte sa iti spun ce fac astăzi, precizez ca iti doresc din tot sufletul sa faci si tu acele lucruri care te bucura si care iti fac bine.

Cum ziceam, mi-am pus costumul de baie, salteaua este deja pe terasa. Iau cariocile lui Clement si pixurile mele colorate si desenez o mandala. Si ascult muzica din facultate. Punk-ul nu este chiar atat de trist. Chiar daca acum nu mai ‘folosesc’, a fost interesant sa vad ce conținea acea lista, ce am scos din ea si ce mai ascult si astăzi. Cred ca toți ne schimbam nu numai eu.

Aici este rezultatul.

20140409-131921.jpg

One thought on “Paradisul meu astăzi

  1. Pingback: Educatie, pantaloni scurti si invidie | Fetița cu ‘nu’ în brațe

Let me know what you think!

